خبرهای داغ:
رییس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین؛

۲۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان قزوین روکش آسفالت شد

غلامپور عنوان کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات اجرای روکش آسفالت به طول ۲۴ کیلومتر در راه های روستایی استان با هزینه ای بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۴۶۷۰۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

قزوین_نعیم غلامپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات اجرای روکش آسفالت به طول 24کیلومتر در راه های روستایی استان با هزینه ای بالغ بر 290 میلیارد ریال انجام شده است.

 

وی گفت: همچنین در این مدت عملیات تعریض و خاکبرداری، احداث ابنیه فنی و زیرسازی در 28 کیلومتر از راه‌های روستایی استان با هزینه‌ای بالغ بر 140 میلیارد ریال صورت گرفته است که از این مقدار 11کیلومتر روکش آسفالت شده و تکمیل روکش 17 کیلومتر باقی‌مانده با هزینه ای بالغ بر 210 میلیارد ریال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

وی اضافه کرد:در حوزه راه های فرعی استان نیز این اداره کل از ابتدای سال جاری 15کیلومتر بهسازی آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر 175 میلیارد ریال انجام داده است.

 

به گفته غلامپور از 5هزار کیلومتر راه روستایی در استان 2هزار و 500کیلومتر آسفالت است که 800 کیلومتر آن در اثر مرور زمان و عبور بارهای غیرمجاز تخریب شده و نیازمند بهسازی است.

 

وی ادامه داد:همچنین 700کیلومتر از راه های روستایی خاکی استان نیز روستاهای بالای بیست خانوار را شامل می شود که بهسازی این دو گروه از راه ها نیازمند 2هزار میلیارد تومان اعتبار است.

 

رییس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی استان قزوین، آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی را یکی از اولویت های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و افزود:در سفر اخیر رییس جمهوری به استان نیز با طرح این موضوع اعتباراتی برای این راه ها مصوب شد که امیدواریم با تخصیص آن بتوانیم بهسازی و آسفالت بخشی از راه های روستایی را جامه عمل بپوشانیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار