خبرهای داغ:
درجمع کارکنان سپاه فارسان بیان شد؛

مهمترین پیام عید غدیر ولایت مداری و ولایت محوری است

حجت الاسلام مسلم رضایی مهمترین پیام عید غدیر را ولایت مداری و ولایت محوری در همه عرصه های فردی و اجتماعی دانست و گفت: ولایت مداری یعنی پیروی از راه حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۶۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت عید غدیر خم مراسم جشنی با حضور پایوران و سربازان در حسینیه سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

در این برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان گفت: عید غدیر یکی از بزرگترین و مهمترین اعیاد شیعه است که از آن به عنوان عیدالله الاکبر نیز یاد می کنند. حد فاصل عید قربان تا عید غدیر را دهه ی امامت و ولایت نامگذاری کرده اند و این دهه فرصت بسیار خوبی است برای این که ما در زمینه اعتقادی، باور خود به مسئله ولایت را تقویت کرده و بر لزوم استقامت و پایداری در راه دفاع از ولایت تأکید کنیم.

حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: عید غدیرخم بیش از هر چیز یادآور یک امر بسیار مهم اعتقادی و اجتماعی است و آن مسأله ولایت و رهبری جامعه اسلامی است، در واقع پیام مهم غدیر در تبیین حقیقت امامت و ولایت این است که اسلام به عنوان یک دین جامع و کامل، برنامه ای مدون برای تدبیر زندگی بشر در همه عرصه های فردی و اجتماعی ارایه کرده و این مهم در واقع خط بطلانی است بر نظریه و دیدگاه کسانی که دین را از سیاست جدا می دانند، چرا که ولایت امیرالمومنین حضرت علیه السلام، ولایتی در همه شئون از جمله در امور سیاسی و زمامداری است.

حجت الاسلام رضایی در پایان اعلام کرد: ولایتمداری یعنی از حضرت امام علی علیه السلام و راه او پیروی کنیم، او را تنها نگذاریم، در جبهه امامت ثابت قدم باشیم، در میدان عمل و اعتقاد ولایت مداری خود را حفظ کنیم هر چند که در حال حاضر ولی امر ما در غیبت حضور دارد ولی تاکید شده است که در زمان غیبت با فقهای جامعه و رهبر پیوند ببندیم ، پیروی از نائب امام زمان ارواحنافداه تا آن حضرت ظهور کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار