خبرهای داغ:
در شهرستان فارسان انجام شد؛

دیدار با خانواده معظم شهید فضل الله زارعی

جمعی از بسیجیان پایگاه خواهران مطهره شهر فارسان به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم با خانواده معظم شهید "فضل الله زارعی" دیدار و از ایشان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۹۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج خوارهران شهر فارسان با خانواده شهید فضل الله زارعی دیدار و از مادر این شهید والامقام تجلیل کردند.

 در این دیدار مادر شهید زارعی ضمن بیان برخی خاطرات فرزند شهیدش گفت: شهید فضل الله هدیه خداوند به ما بود  وقتی شهید به دنیا آمد با خوابی که قبل از تولدش دیده بودم فهمیدم که این بچه یک هدیه و نعمت الهی است لذا گفتم باید با استعانت از قرآن اسم آن را انتخاب کنیم و قرآن را باز کردم و شهید" فضل الله " نام گرفت.

مادر شهید بیان داشت: "فضل الله زارعی" انگار که اصلا قبل از شهادت خودش میدانست شهید می‌شود به همه اقوام سر می‌زد و حتی علیرغم مخالفت یکی از خویشاوندان برای رفتن وی به جبهه در جوابش گفت، اگر من به جبهه نرم و امثال من به جبهه نرود چه کسی می‌خواهد این آتش را خاموش کند.

 به گواه بسیاری از شاهدان و اطرافیان زمانی که "فضل الله " به شهادت رسید و آن را به بسیج فارسان آوردند مادر شهید فضل الله زارعی به چهره فرزندش نگاه می‌کرد و می‌گفت به آرزویت رسیدی لبخند شادی و رضایت را می شد بر لبان شهید به خوبی حس کرد.

شایان ذکر است: "شهید فضل الله زارعی"شانزدهم خرداد 1344 در شهر فارسان به دنیا آمد و پدرش محمد و مادرش ملوک نام داشت. وی تا دوم راهنمایی درس خواند و به عنوان سرباز ارتش در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و نهایتا در تاریخ بیست و ششم فروردین ماه سال 1364 در منطقه حاج عمران عراق دعوت حق را لبیک گفت و به جمع دوستان شهیدش پیوست، مزار پاک او در گلزار شهدای شهر فارسان قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار