فرمانده سپاه ناحیه فارسان؛

بازروایی واقعه غدیر در شهرستان فارسان

به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار شد که بازروایی واقعه غدیر گل سرسبد این برنامه ها است.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۸۹
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت خبرنگار افتخاری بسیج مصاحبه ای را با فرمانده سپاه ناحیه فارسان انجام داد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این مصاحبه با تبریک خجسته عید کمال دین و سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان و پیروان ولایت، به اهمیت ولایت و بازروایی واقعه غدیر اشاره کرد و عنوان داشت: دهه امامت و ولایت برای ما بسیار حائز اهمیت و فرصت مناسبی است تا اهمیت ولایت و رهبری و همچنین ولایتمداری را برای نسل جوان تشریح کنیم و در همین راستا سپاه ناحیه فارسان به همراه حوزه های مقاومت بسیج زیر مجموعه خود تلاش کردند تا با اجرای برنامه های متنوع از برپایی نمایشگاه گرفته، تا برگزاری نشست های بصیرتی و ... این مهم را به انجام برسانیم.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی گفت: به منظور گرامیداشت و بیان ارزشهای ولایی برنامه های متنوعی برگزار شد اما بازروایی و بازسازی واقعه غدیر می تواند گل سرسبد این برنامه ها می باشد که حضور پر شور همشهریان عزیز در این برنامه معنوی گامی در جهت تحقق ارزشهای اسلامی برداشته شد.

وی در پایان عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی فرمودند "پیام غدیر به دنیا، پیام الگوی حکومت اسلامی است"در شرایط کنونی و پیش از ظهور سکان کشتی سعادت جامعه اسلامی در دستان ولایت فقیه است و زمانی جامعه مسیر روشنی را می پیماید که مردم تابع ولایت باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار