ویزیت بیش از 300 بیمار در دهه امامت و ولایت در سیستان وبلوچستان

کمیلی گفت: در دهه امامت و ولایت بیش از 370 بیمار توسط پزشکان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان ویزیت و از خدمات رایگان پزشکی و درمانی بهره بردند.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۲۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

فاطمه کمیلی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت ویژه برنامه هایی با همت کانون ها و دفاتر بسیج جامعه پزشکی در سطح شهرستانهای استان  در راستای تداوم طرح شهید سلیمانی بی منت اجرا شده است.

وی اعزام تیم شهیدرهنمون به مسجدالمهدی زاهدان جهت ویزیت رایگان شرکت کنندگان جشن عیدغدیر،  با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان را یکی از برنامه های اجرا شده این سازمان نام برد و افزود: حضورشبانه تیم شهید رهنمون به همراه تیم آموزشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان در منطقه مرزی آشار روستای بگن، بدنبال گزارش شیوع اسهال، با همت دفتربسیج جامعه پزشکی شهرستان مهرستان،  برپایی ایستگاه سلامت با همت کانون بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر در مسجد آل رسول ایرانشهر جهت چکاپ فشار و قندخون، اهدا ماسک و آموزش پروتکل های بهداشتی برای شرکت کنندگان جشن غدیرخم، را از برنامه های اجرا شده به مناسبت دهه امامت وولایت بر شمرد.

کمیلی ادامه داد: اعزام تیم عمومی به حاشیه شهر زاهدان و ویزیت۳۶ نفر از مراجعه کنندگان با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سیستان وبلوچستان، صعود بسیجیان کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زابل به قله ۴۰۵۰ متری تفتان،  اعزام تیم چند تخصصی در بيمارستان تامين اجتماعي هامون با همت كانون بسيج جامعه پزشكي زابل و کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان ادامه داد: در طرح ویزیت رایگان بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان ٢٩٥ نفر توسط متخصصین اعزامي از تهران ویزیت شده اند که ٧٦نفر از خدمات فوق تخصص چشم، ٣٤نفر از خدمات فوق تخصص روماتولوژي اطفال، ٣٥نفر نفر از خدمات متخصص اطفال، ٨٥نفر از خدمات متخصص زنان و  ٦٥نفر از خدمات دندانپزشكي بهره مند شده اند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین به مناسبت دهه امامت وولایت تیم عمومی جهت خدمت رسانی بی منت به مردم نیازمند حاشیه شهر زاهدان در شهرک گاوداران اعزام و خدمات درمانی، بهداشتی و پزشکی رایگان را ارائه کردند.

کمیلی اعزام تیم تخصصی( اطفال و اعصاب و روان) به حاشیه شهر چابهار منطقه کمب را از دیگر خدمات ارائه شده این سازمان بیان کرد که در این طرح 20نفراز بیماران اعصاب و روان، 27نفر از بیماران اطفال ویزیت شدند و  آموزش پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از انتقال کرونا به مراجعین ارائه شد.

ارسال نظرات