خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثرالنبی(س) همدان:

عید غدیر تمرین ولایت محوری و ولایت مداری است

همدان-فرمانده حوزه کوثرالنبی(س) همدان گفت: عید غدیر تمرین ولایت محوری و ولایت مداری است و ما باید همواره به این موضوع پایبند باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۵۴۲۹
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

هاجر پیله‌گین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: واقعه غدیر خم با هدف کامل شدن دین تمام شدن نعمت است.

وی با تأکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن عید غدیر گفت: برگزاری جشن عید غدیر خم به صورت مردمی باعث شده که آحاد مردم به صورت خودجوش در این زمينه نقش آفرینی کنند.

فرمانده حوزه کوثرالنبی(س) همدان گفت: یکی از اهداف مهم دشمن کمرنگ جلوه دادن اعیاد مذهبی به خصوص عید قربان و غدیر است و ما باید با تقویت ایمان و... به دشمن ثابت کنیم تمام راه‌های پیشبردی کشور ما آمیخته با سنت‌های الهی است که باعث کسب موفقیت‌های هرچه بهتر ما شده و خواهد شد.

وی ادامه داد: توجه ویژه به غدیر از برنامه‌های ضروری جامعه است که همه مردم اعم از زن و مرد باید نسبت به این امر احساس تعلق کنند.

پیله‌گین گفت: عید غدیر تمرین ولایت محوری و ولایت مداری است و ما باید همواره به این موضوع پایبند باشیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در دهه امامت و ولایت گفت: از جمله این برنامه‌ها اجرای سرود، مرشدخوانی، گروه موزیک، نمایشنامه غدیر و مولودی خوانی است که به همت بسیجیان حوزه کوثر النبی اجرا می‌شود.ا

وی در پایان گفت: مهمترین برنامه اطعام فقرا است که در احادیث معصومین ثواب زیادی براي آن ذکر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات