رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج مطرح کرد؛

تدوین طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن توسط این سازمان تدوین شده که مسیر ما را تا 10 سال آینده پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۳۳
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد جمشیدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن توسط این سازمان تدوین شده که مسیر ما را تا 10 سال آینده پیش‌بینی کرده است. اماکن تجاری، اداری، مسکونی و معابر پرخطر و ... در این طرح ذکر و ظرفیت جذب نیرو با توجه به جمعیت بازنشستگان در آن پیش‌بینی شده است.

تدوین طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن

به گفته وی، این برنامه تحقیقاتی برای اولین بار بین تمام سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی کل کشور تدوین و همه بایدها و نبایدها، کمبودها، الزامات این سازمان و خطرات و تهدیدات شهری در آن گنجانده شده است. در خصوص ارتقای معیشت پرسنل چندین مرتبه به سازمان شهرداری ها مراجعه کرده، جلساتی داشته ایم، مشکلات طرح شد و راهنمایی هایی را دریافت کردیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا بتوانیم در حد توان و با کمک اعضای شورای اسلامی و شهردار کرج حتی قسمت کوچکی از مشکلات آتش‌نشانان را برطرف کنیم. در این راستا مقرر شد مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج همکاری عمیقی با مجموعه ما داشته باشد و در مسیر تحقیقات تا برطرف شدن مشکلات ما را همراهی کند.

جمشیدی با اشاره به تلاش برای افزایش سقف اضافه کار نیروهای عملیاتی از 120 به 175 ساعت، گفت: تلاش می‌کنیم با تصویب لایحه افزایش میزان اضافه‌کاری کارکنان نیروهای عملیاتی، اعمال مبلغ دو میلیون تومان در فیش حقوق ماهیانه در قالب رفاهیات و افزایش پرداخت کمک هزینه غذا به مبلغ دو میلیون تومان از سوی اعضای شورای شهر، بخشی از دغدغه‌های نیروهای عملیاتی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار