جانشین فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ویژه عید غدیر خم

ساری- جانشین فرمانده سپاه کربلا از تهیه و توزیع۱۰۰ هزار بسته معیشتی به همراه ۵۰ سری جهیزیه و ۴۰۰ بسته نوشت افزار بین افراد کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۲۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ویژه عید غدیر خم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه عید غدیر خم در حسینیه عاشقان سپاه ساری برگزار شد.

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ویژه عید غدیر خم

سردار احمد برسلامی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم، از تهیه و توزیع۱۰۰ هزار بسته معیشتی به همراه ۵۰ سری جهیزیه و ۴۰۰ بسته نوشت افزار  خبر داد و گفت: این کمک ها در قالب آئین سراسری نهضت کمک‌های مومنانه سپاه کربلا به خانواده‌های آسیب دیده و کم برخوردار استان اهدا شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: ارزش کمک‌های اهدا شده در در این مرحله از نهضت احسان و تعاون علوی ها، ۵۲ میلیارد تومان است.

سردار برسلانی در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا به امروز ۱۴۶ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه نیز در حوزه‌های مختلف در بین جامعه هدف توزیع شده است

جانشین فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا تا کنون، قریب به هزار میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با احسان و تعاون مردم دیار علوی، خیرین، سازمان‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی و بسیج و سپاه کربلا به نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار اهدا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار