خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام طیبی‌فر:

باید مراقب منافقین داخلی که سرشان در آخور بیگانگان است، باشیم/ ولایتمداری با گفتن و برای حفظ موقعیت نمی‌شود

همدان- جانشین نمایندگی ولی فقیه درسپاه بابیان اینکه امروز باید منافقین را بشناسیم تا انقلاب اسلامی ادامه یابد، گفت:باید امروز مراقب منافقین داخلی بود که سرشان در آخور بیگانگان است و چهره‌های آنان شناخته شود.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۱۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

باید مراقب منافقین داخلی که سرشان در آخور بیگانگان است، باشیم/ ولایتمداری با گفتن و برای حفظ موقعیت نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین طیبی‌فر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: این ایام با توجه به موقعیتی که در آستانه عید غدیر وجود دارد، اکمال دین که ۱۲۴ هزار پیامبر آمدند و کامل‌ترین پیامبر همراه با کامل‌ترین کتاب بود که پیام اعظم(ص) بود.

وی با بیان اینکه در انتهای سلسله نبوی، ولی خدا اکمال دین را بیش از ۲۳ سال زحماتی که متحمل شد به غدیرخم منتهی کرد، افزود: مبانی اسلام، اعتقادی و فرامین الهی یکی پس از دیگری آمد و حوادث مهمی در تاریخ به خصوص در ۲۳ سال زندگی پیام(ص) انجام شد ولی دین کامل نشد و اکمال دین به بحث غدیرخم و به معرفی ولایت که استمرار حرکت انبیاء است منتهی شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه این کار، کاری بود که پیامبر(ص) مامور شد آن را انجام دهد، گفت: در خطبه معروفی که روز غدیر معرفی شد نکات فراوانی توجه انسان را به خود جلب می‌کند اما یک نکته جزء نکات کلیدی بوده و آن این است که پیامبر(ص) مامور شد وظیفه ابلاغ حضرت علی(ع) را بیان کند.

وی ابراز کرد: شبکه‌هایی که در حکومت پیامبر(ص)، توسط یهود شکل گرفت و احزاب مخفی منتظر فوت پیامبر(ص) بودند و پیامبر(ص) می‌دانست که آنها در کمین نشسته‌اند.

طیبی‌فر با بیان اینکه پیامبر(ص) کسی را پیدا نکرد که یاور امام المتقین علی(ع) باشد، عنوان کرد: بعضی از کسانی که اسلام را به استهزاء گرفته بودند، دیدید چه بر سر اسلام آوردند و این سخن امروز ما است ولایتمداری با گفتن نمی‌شود، ولایتمداری برای حفظ موقعیت نمی‌شود، برخی ولایتمدار هستند اما پیگیر نیستند.

وی ادامه داد: عده‌ای اطاعت‌پذیری دارند و عده‌ای ندارند و نمونه آن بعداز انقلاب است؛ مانند کسانی که از طرف امام (ره) حکم گرفتند اما بعد از آن نمک‌نشناسی کردند و به دنبال صدای بیگانه راه افتادند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: امروز افرادی که کنار امام المتقین ایستادند تعدادشان زیاد است و مثل زمان امیرالمومنین(ع) نیستند و این یکی از ویژگی‌های ایرانی است؛ امروز متقینی که کنار امام المتقین بایستند زیاد است.

وی افزود: منافق آن کسی است که در نظام اسلامی مسئولیت داشته باشد اما فرمان رهبری را انجام ندهد؛ منافقین امروز کسانی هستند که نان و نمک جمهوری اسلامی را می‌خورند اما برخلاف آن هستند.

طیبی‌فر با بیان اینکه باید مراقب برخی چهره‌ها باشیم که برخی خرابکاری‌ها را انجام می‌دادند اما امروز در هر جا مقاله می‌نویسند، گفت: باید مراقب بود همانند آن خطری که دیروز نهضت پیامبر(ص) را تهدید می‌کرد و پیامبر(ص) چهره آنها را برای مردم روشن کرد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب معرفی کردند، باید امروز مراقب بود مراقب همین منافقین داخلی که سرشان در آخور بیگانگان است و باید چهره‌های آنان شناخته شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز باید منافقین را بشناسیم تا انقلاب اسلامی ادامه یابد، ابراز کرد: برخی سر سفره انقلاب نشستند اما خنجر به سینه انقلاب می‌زنند؛ غدیر به ما می‌گوید استمرار حرکت پیامبر(ص) باید انجام گیرد ولو خطراتی برای اسلام داشته باشد.

وی بیان کرد: باید مراقب باشیم متقی بمانیم دنبال امام المتقین راه بیفتیم و از او جدا نشویم و امروز امام المتقین، ولی فقیه است.

در پایان از زحمات ۳ ساله حجت الاسلام حسین علیی تقدیر و حجت الاسلام دکتر الیاس نجاری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) معرفی شد.

گفتنی است حجت الاسلام علیی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل معرفی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار