قهرمانی تیم والیبال فرزندان پاسدار سپاه البرز در مسابقات کشوری

تیم والیبال فرزندان پاسدار سپاه استان البرز در چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده سپاه حائز مقام اول شدند و به قهرمانی دست یافتند.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۰۲
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده سپاه به میزبانی سپاه فجر استان فارس از 20 تیر ماه به مدت سه روز در شهر شیراز برگزار شد. در این جشنواره تیم والیبال فرزندان پاسدار سپاه استان البرز موفق به کسب مقام اول شدند و به قهرمانی دست یافتند.

جانجان، مربی تیم والیبال فرزندان پاسدار سپاه استان البرز در این خصوص گفت: زمانی که جوان ورزشکار با همت بلند و توکل به خداوند متعال و با دلدادگی به کشور خود قهرمان می شود، موجب ایجاد نشاط و انگیزه بیشتر در جوانان می شود.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت نیز باید خودسازی کنند و الگو باشند، مطرح کرد: در این جشنواره، فرهاد کوچکی نیز در رشته تکواندو در گروه سنی جوانان موفق به کسب مقام اول و قهرمانی شد.

امیررضا کیاحیرتی، حسن افشار، محمد جمالی، امیرمحمد دارایی، محمدعارف میرمجیدی، محمدحسین عباس آبادی، علیرضا صیفی، علیرضا بقال زاده، میلاد جانجان و سید امیرحسین سجادی اعضای این تیم والیبال هستند. غلامرضا جانجان، مربی، میلاد اشرفی مربی بدنساز و رضا رضایی نیز مربی تکواندوی تیم است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار