پیام سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت هفته عفاف و حجاب

سپاه شهرستان کوهبنان طی پیامی ضمن بزرگداشت هفته عفاف وحجاب، یاد و خاطره شهدای والامقام حادثه مسجد گوهرشاد را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۴۴۱۴۷
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

بسم الله الرحمن الرحیم

قیام خونین مردم مشهد در مسجد گوهرشاددر تیرماه ۱۳۱۴ و شهادت سرافرازانه حدود ۲۰۰۰ نفر از مردان و زنان این سرزمین، به خاطر دفاع از حریم عفاف و حجاب ، نشانگر این است که دفاع از حجاب فقط مختص زنان نیست زیرا که اغلب شهدای مدافع حجاب در آن حادثه، غیور مردان مشهد بوده اند.

 

۲۱ تیرماه برگ سندی است جاودانه در نمایش بارز پایداری و پایمردی مردمان ایران زمین در مقابله با هجوم تفکرات و تمایلات بیگانه و نفوذ آن در فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی که محور آن بانوان و مقام شامخ زنان بوده است. در تمام این سال‌ها استعمارگران غربی گاهی با زور و جنایت قلدرمآبانه و گاهی با توطئه و نیرنگ و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تبلیغات گسترده تلاش زیادی را برای محروم ساختن زنان ایران از این ارزش والای الهی انجام داده‌اند. اما زنان قهرمان و بیدار ایران با مقاومت در مقابل تمام این زورگویی هاو تحمیل های گسترده تبلیغات نشان داده اند که حاضرند از جان خود بگذرند ولی از عفت و حجاب خود هرگز.

گواه این ادعا چادر خونین شهیده مریم فرهانیان و شهیده نسرین افضل و ۷ هزار زن شهیده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند که چادر را کفن خود ساختند تا به پیاده نظامان فرهنگ غرب ثابت کنند که یادگار زهرا (س) نسل به نسل و قلب به قلب در این سرزمین ماندگار خواهد شد اگرچه به ظاهر تنی چند را همراه خود سازند.

 

صدها شبکه ماهواره ای و هزاران رسانه در فضای سایبر نشان می دهد که بیشترین هجمه های ذلت بار دشمنان زبون، علیه فرهنگ عفاف و حجاب بوده است و تلاش مداوم آنها برای بی ارزش جلوه دادن حجاب و تبلیغ مظاهر اباهه گری، به چالش کشاندن هویت اسلامی و ایرانی بانوان است.

هفته عفاف و حجاب که همه ساله از۱۸تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود، به نوعی تلنگری به انسان ها بوده  که بحث عفاف و حجاب را جدی بگیرند ؛ که در آیات قرآن نیز تاکید فراوانی بر آن شده است.

امید است که با دغدغه مندی و تلاش همه اقشار جامعه در این امر

بتوانیم جان و روح نوجوانان و جوانان این مرزو بوم را در این جنگ نابرابر پاسداری کنیم و اصل ثابت وصایای شهدا را که همان رعایت حجاب است در جامعه زنده نمائیم تا با ایجاد جامعه‌ای در خور ظهور به استقبال جامعه‌ی مهدوی جهانی حرکت کنیم.

ارسال نظرات