خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا:

بیش از ۹۰۰برنامه محوری در هفته عفاف و حجاب در سطح استان اجرا می شود

شاهده سادات میرعرب گفت: بیش از ۹۰۰برنامه محوری در سطح شهر و روستاهای استان در هفته عفاف و حجاب اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۴۳۹۹۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

بیش از ۹۰۰برنامه محوری در هفته عفاف و حجاب در سطح استان اجرا می شود

شاهده سادات میرعرب مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا درگفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین هفته عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب دو مسئله بسیار مهم برای زنان و مردان است که از هم جدایی ناپذیر و لازم الاجرا در جامعه اسلامی می باشد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص عفاف و حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، برداشتن عفت و حجاب از زنان و مردان ما جزو خواسته های غربی است.
میرعرب اظهار داشت: زن با عفت خود اخلاق و پاکی در جامعه رونق و خانواده را استوار و پابرجا می سازد و برخلاف آن در جامعه ای که زنان آن عفت و حیا را سرلوحه قرار نمی دهند، موجبات ترویج بی عفتی و فساد را در جامعه فراهم می کنند.
مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان گفتمان محوری هفته عفاف و حجاب را زیست عفیفانه اعلام نمود و تاکید کرد: توجه به این موضوع باید در تمامی برنامه های مدنظر باشد.
میرعرب با بیان اینکه کم کاری در حوزه عفاف و حجاب را باید از مسئولان مربوطه مطالبه کنیم، متذکر شد: در حقیقت توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه عفاف و حجاب از ضروریات است؛ جامعه ای که شأن و مرتبه اصلی خودش را از دست بدهد، جامعه ای است که رو به زوال و انقراض است، آن موقع باید نگران بود، با امربه معروف و نهی از منکر می توانیم راه در ست را به مردم نشان دهیم.
مسئول بسیج جامعه زنان استان در ادامه سخنانش عنوان کرد: ارتقاء فرهنگ زیست عفیفانه و عفاف و حجاب در جامعه، تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های خانوادگی، معرفی بانوان نخبه و محجبه به آحاد مردم و ترغیب و تشویق بانوان به مشارکت در فرهنگ سازی عفاف و حجاب از مهمترین اهداف برنامه های هفته عفاف و حجاب در بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان می‌باشد.
میرعرب در پایان تصریح کرد: برگزاری تجمعات مدافعین حریم خانواده، برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی عفاف و حجاب در فضای حقیقی و محازی، برگزاری رزمایش جامعه ی فاطمی بصورت همزمان در کلیه پایگاههای بسیج خواهران در سطح استان، تزیین مبلمان شهری به آموزه های عفاف و حجاب که شامل رسانه های تصویری و تبلیغات شهری و اجرای نمادهای مرتبط با عفاف و حجاب، تجلیل از بانوان موفق و محجبه فعال در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و...، بزم حجاب فاطمی(جشن تکلیف برای دختران)، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، ورزشی و بومی محلی، تهیه مستند از نخبگان و برترین های عفافرو حجاب را از جمله برنامه های اجرایی هفته عفاف و حجاب در سطح استان می‌باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار