حجت الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی؛

امروز جهاد تبیین شناساندن مواضع انقلاب اسلامی ، ولایت فقیه ، دفاع از علی ابن ابی طالب (ع) و احیای غدیر است

کد خبر: ۹۴۴۳۹۹۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرنگاراستان تهران خبرگزاری بسیج، نشست تخصصی وعاظ و نخبگان تبلیغی کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی نماینده محترم ولی فقیه و حجت الاسلام بی آزار مدیر محترم آستان امامزاده صالح(ع) تجریش در راستای تبیین اهمیت غدیر، سوژه‌های تبلیغی جهاد تبیین، برپایی پرشور مراسم‌های محرم و صفر، امروز در بقعه مبارکه امامزاده صالح(ع) برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام خاموشی ضمن تشکر از مبلغان و خطبایی که در بقاع متبرکه فعالیت تبلیغی انجام می‌دهند، اظهار داشت: بقاع متبرکه پرچمدار امامت و ولایت در ایران هستند. هیات‌های مذهبی و مادحین محترم به معنای حقیقی تعظیم شعائر دینی را به جا می‌آورند.
وی ادامه داد: یکی از محورهای اساسی که منبری‌ها، مادحین و همه ما در هر مسئولیتی که هستیم باید مورد توجه قرار بدهیم، تبیین و دفاع از انقلاب اسلامی است. زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد امام خمینی(ره) این روحانی شیعی در بهشت زهرا اعلام کردند من حکومت تعیین می‌کنم و این سخن را در عرصه عمل محقق کردند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امام خمینی(ره) تربیت یافته حوزه علمیه بودند، ابراز کرد: امام تعلیم یافته در مهد عالمان دینی و حوزه علمیه بودند، عالمانی که همه در مکتب اهل بیت(ع) شاگردی کرده و پای درس آن بزرگواران علم آموختند.
وی افزود: حوزه بعد از انقلاب قابل مقایسه با حوزه قبل از انقلاب نیست، حجم عملیات کمی حوزه بیش از صدها برابر آن پیش از انقلاب است. امام راحل که پرچمدار وحدت در عالم شدند، تربیت یافته این دستگاه عظیم هستند. امام از روز اول پیروزی انقلاب فرمودند ما با آپارتاید و صهیونیسم سر سازگاری نداریم و تا آخر این دو رکن اصلی را حفظ کردند. امروز مقام معظم رهبری نیز همین مسیر را ادامه می‌دهند.
حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه شیعه به مدد انقلاب اسلامی در دنیا شناخته شده و پیشرفت‌های فراوانی داشته است، عنوان کرد: این اتفاق عظیمی در جهان معاصر است. به همین خاطر است که دشمنان انقلاب اسلامی با ولایت دشمن هستند، آنها می‌فهمند که کانون و محور اصلی این نظام ولایت فقیه است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: امروز مهمترین موضوع جهاد تبیین دفاع از انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور و دفاع از ولایت است. تفکر اسلام ناب و تفکر امام و رهبری در حال پیشروی و نفوذ در دنیا است، این را می‌توان در اظهارات سیاستمداران و اندیشمندان جهان نیز یافت.
وی افزود: شبکه روحانیت باید ابتدا خود انقلاب اسلامی و جایگاه آن را در دنیای امروز بشناسد تا بتواند از آن دفاع کند. جهاد تبیین شناسایی مواضع انقلاب است، امروز اگر از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کنیم از علی بن ابی طالب(ع) دفاع و غدیر را احیا کردیم. فرمان احیای غدیر فرمان احیای دین بر اساس دین راستین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار