نوای روح بخش «عرفه» در حرم مطهر شهدای گمنام و جوار گلزار شهدای کوهبنان طنین انداز شد.

در حرم مطهر شهدای گمنام و در گلزار شهدا کوهبنان در صحن امامزاده سید سلیمان علیه السلام  دعای پرفیض عرفه  زمزمه شد.
کد خبر: ۹۴۴۳۶۴۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

همزمان با روز دعا و نیایش مشتاقان وصال محبوب در حرم مطهر شهدای گمنام و در جوار گلزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس کوهبنان در صحن امامزاده سلیمانشاه این شهرستان دعای پرفیض عرفه را با دل شکسته ، اشک و ناله زمزمه کردند.

 

همزمان با نهم ذیحجه و روز عرفه و وقوف حاجیان در صحرای عرفات، شیعیان، دعای عرفه را در  مساجد و تکایا ، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه سراسر ایران اسلامی زمزمه می‌کنند  این مراسم معنوی در شهرستان کوهبنان هم برگزار شد که در راس دعای حاضرین فرج حضرت صاحب الزمان و سلامتی مقام معظم رهبری موج می زد.

 

 تعداد بسیار زیادی از مردم شهرستان کوهبنان که بخش قابل توجهی از آنان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دادند، با حضور در آیین مراسم معنوی دعای عرفه و زمزمه کردن نوای الهی العفو ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر ادامه راه شهیدان ، وحدت و همدلی امت اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی تاکید کردند.

 

در این مراسم ، مداحان اهل بیت(ع) کربلایی علی درکاله و حجت الاسلام علی هاشم پور خادم الشهدا و حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی در بخش هایی از دعای عرفه، با مناجات ، مرثیه خوانی ، مداحی و عزاداری شور و حال معنوی خاصی به مراسم داده و حاضرین را به فیض رساندند.

 

گفتنی است نظیر چنین مراسمی در  بخش طغرالجرد ، دهستان های  جور ، خرمدشت ، روستای افزاد ، حرم شهدای گمنام به همت  کمیته خادمین شهدای شهرستان کوهبنان  با شرکت خیل گسترده عاشقان و ارادتمندان به اهلبیت خصوصا سرور و سالار شهیدان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار