فرمانده سپاه ناحیه همدان:

حضور جوانان انقلابی در جهاد فرهنگی بسیار کارگشا است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: حضور جوانان انقلابی در این جهاد فرهنگی بسیار کارگشا است چراکه دشمن با تمام قوای خود پا به عرصه این جنگ گذاشته است.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۷۷
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: همزمان با هفته عفاف و حجاب همایشی با حصور بانوان شهر همدان در روز سه شنبه ۲۱ تیرماه ساعت در پیاده راه بوعلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمن در بعد فرهنگی گفت: متاسفانه امروز شاهد بی بندوباری در فضای مجازی هستیم که اگر اقدامات متقابل صورت نگیرد صدمات جبران ناپذیری به جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان ایران وارد خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: حضور جوانان انقلابی در این جهاد فرهنگی بسیار کارگشا است چراکه دشمن با تمام قوای خود پا به عرصه این جنگ گذاشته است.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های منسجم، قوی و مستمر فرهنگی در سطح شهر یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با دشمن است که این برنامه ها نباید محدود به یک هفته یا یک روز خاص باشد.

حسینی یکی از اهداف برگزاری این هفته را مردمی‌سازی زیست عفیفانه و مقابله مردمی با پدیده بدحجابی عنوان کرد و گفت: ما به دنبال کارهای سلبی و تهاجمی نیستیم اما باید با افراد بدحجاب که مغرضانه و سازمان یافته در معابر شهر حضور می یابند برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار