جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

شرکت ملی نفت به وظایفش در قبال استان ایلام عمل کند

سردار کریمیان با بیان اینکه شرکت ملی نفت به وظایفش در قبال استان ایلام عمل کند، گفت: دانشگاه نفت برای تربیت کادر متخصص از مطالبات مردم است.
کد خبر: ۹۴۴۳۳۶۴
|
۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۱۷ تیر) در نشست استاندار ایلام با  « محسن خجسته مهر» مدیرعامل شرکت ملی نفت و  مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، اظهار کرد: مطالبات این نشست مطالبات همه مردم ایلام است، خواست این جمع نخبگانی نیست، چرا که رضایتمندی مردم نسبت به نظام مهم ترین اولویتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

 

سردار «قدرت الله کریمیان» با بیان اینکه رضایت مندی مردم نسبت به بهره مندی از ظرفیت های نفت و گاز استان در سطح پایینی است، تجب اسریح کرد:  دانشگاه نفت برای تربیت کادر متخصص از مطالبات مردم است و نیازمندیم که با تربیت کادر متخصص بتوانیم زمینه اشتغال جوانان استان را در حوزه نفت و گاز فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه اشتغال در حوزه نفت و گاز نیازمند  کسب آموزش ها و تخصص های لازم در این زمینه است، یادآور شد: فراهم کردن صنایع پایین دستی در حوزه نفت و گاز استان موچب ایجاد اشتغال در استان شود و باید گفت که مردم استان ایلام هنوز آن طور که باید و شاید طعم این نعمت الهی در حوزه نفت و گاز را به خوبی نچشیده اند.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه مردم استان ایلام در انتظار هستند که نقش نفت و گاز را در توسعه استان مشاهده کننند، گفت: از لحاظ ظرفیتهایی که داریم شاید از استان‌های تراز اول باشیم اما آن نقشی را که باید در توسعه استان ایلام ایفا شود را هنوز ندیدیم.

 

سردار کریمیان گفت: ما می‌خواهیم حضور سرمایه گذاران را در استان ایلام داشته باشیم و شرکت ملی نفت هم به وظایفش در قبال استان ایلام عمل کند.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: اگر شرکت ملی نفت به وظایف خود به خوبی عمل کند، به صورت مستقیم و غیر مستقیم می تواند به امنیت پایدار با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه منجر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار