تاکید امام جمعه رفسنجان بر لزوم اخلاق مداری در ادارات

امام جمعه رفسنجان در جمع مدیران و مسئولین اجرایی شهرستان بر لزوم اخلاق مدیرتی در ادارات تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۳۳۰۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در جمع مدیران و مسئولین اجرایی شهرستان،درمحل نمازخانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، بر نقش مهم اقامه نماز اول وقت تاکید و اظهار کرد: همه کارهای انسان در گرو نماز اول وقت است و ضرورت دارد مسئولین و کارمندان ادارات به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

تاکید امام جمعه رفسنجان بر لزوم اخلاق مداری در ادارات
امام جمعه رفسنجان افزود: امام حسین علیه السلام نیز در ظهر عاشورا وقتی که وقت نماز فرا رسید نماز را به همراه اصحاب در اول وقت اقامه کردند، باید از شیوه رفتاری امام حسین (ع) استفاده کنیم.
وی شرح صدر را اولین ابزار مدیریتی عنوان کرد و گفت: یک مدیر باید زبان گویا و قدرت بیان داشته باشد و بتواند مشکلات اداری و کاری را بتواند توجیه نماید.
حجت الاسلام عسکری عنوان کرد: با مردم باید به اندازه ظرفیتشان صحبت کرد و دلیل انجام نشدن کار، با زبان مخاطب بیان شود.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، خاطرنشان کرد: اگر از معنویات الهی یاری نگیرید موفق نخواهید شد، ضرورت دارد، در برنامه های خودتان انس با قرآن را قرار دهید.

گفتنی است، اولین مراسم روح بخش زیارت عاشورا همراه با کلاس اخلاق مدیریتی با حضور امام جمعه و جمعی از مدیران و مسئولین اجرایی شهرستان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار