اولین جلسه شورای فرماندهی سپاه بردسیر برگزار شد

امروز صبح جلسه شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسیر با حضور سرهنگ علی امیری فرمانده جدید این ناحیه برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۴۲۶۱۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کرمان امروز صبح اولین جلسه شورای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان  بردسیر با حضور فرمانده جدید سرهنگ علی امیری و فرمانده قدیم سرهنگ حسین امیری  در سالن جلسات این ناحیه برگزار گردید . 

در ابتدای این جلسه حجه الاسلام  شمسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن عرض خیر مقدم به سرهنگ علی امیری و تقدیر و تشکر از سرهنگ حسین امیری در خصوص نحوه ریاست و نوع مدیریت انقلابی و اخلاقی صحبتهایی را در جمع کارکنان ایراد فرمودند و از فرمانده جدید خواستند که همانند فرمانده سابق در تمامی عرصه ها جهادی کار کنند و طرح های ناتمام این شهرستان را به اتمام برسانند در آخر هم از کارکنان ناحیه درخواست همکاری کامل با سرهنگ علی امیری را داشتند .

 

در ادامه سرهنگ حسین امیری فرمانده سابق ضمن خیرمقدم حضور فرمانده جدید این ناحیه  آرزوی سلامتی و سربلندی و همچنین توفیق خدمت خالصانه برای ایشان را از خداوند متعال درخواست کردند . 

وی در پایان فرمایشات خود  ضمن معرفی کارکنان به طور کامل به فرمانده جدید از همه همکاران درخواست حلالیت کردند .

در ادامه سرهنگ علی امیری ضمن معرفی کامل خود در جمع همکاران  از همه کارکنان به خصوص مجموعه دفتر نمایندگی و حفاظت اطلاعات درخواست همکاری و تعامل را داشتند . 

وی فرمودند که ان شاالله خداوند توفیق خدمت خالصانه و موفقیت روز افزون را به اینجانب بدهد تا  هم خدا هم تمامی مردم شهرستان راضی باشند . 

در پایان تعدادی از همکاران با حضور فرمانده سابق و فرمانده جدید ناحیه جهت تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدا بردسیر حضور پیدا کردند . 

.       

 

ارسال نظرات