خبرهای داغ:

چهره واقعی استکبار جهانی شناسانده شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: برای بشریت مصیبتی بالاتر از این نیست که مفاهیم و ارزش های انسانی اینطور به دست این سیاست بازان خبیث بیفتد.
کد خبر: ۹۴۴۲۵۳۵
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ نشست تبیینی با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در جمع بسیجیان و اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدی وند در این جمع اظهار کرد: هفته افشاء و حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای شناساندن چهره واقعی این جنایتکاران به مردم دنیاست. سوء قصد به جان رهبری، انفجار دفتر حزب جمهوری، بمباران شیمیایی سردشت، ترور شخصیت های علمی نظامی و دینی و غیره از جمله جنایت‌های دولت آمریکا علیه ایران است.

 او در ادامه افزود: این حیوان های انسان نما حرف از حقوق بشر می زنند و خود را مدعیان حقوق بشر می‌دانند، کسانی که به صغیر و کبیر رحم نمی کنند، حرمت و کرامت انسان ها را زیر پا می گذارند، تحریم  و قتل می کنند. ما از تعالیم کتاب آسمانی دریافتیم که فرقی بین قومیت و نژاد‌ها و انسان ها نیست مهم این است که کرامت انسان ها باید حفظ شود و با عدالت رفتار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه اضافه کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: «دفاع امثال آمریکا از حقوق بشر برای ملت ها و مظلومان دنیا گریه آور است.»

محمدی وند خاطرنشان کرد: برای بشریت مصیبتی بالاتر از این نیست که مفاهیم و ارزش های انسانی اینطور به دست این سیاست بازان خبیث بیفتد. کسی می تواند مدعی و پرچم دار حقوق بشر باشد که خودش حدود الهی را رعایت کند و برای مردم ارزش قائل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار