سرهنگ علی امیری فرمانده سپاه ناحیه بردسیر شد

دیروز طی مراسمی سرهنگ حسین امیری فرمانده اسبق سپاه بردسیر تودیع و سرهنگ علی امیری به عنوان فرمانده جدید سپاه بردسیر معرفی گردید .
کد خبر: ۹۴۴۲۴۱۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

دیروز عصر طی مراسمی سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده اسبق سپاه شهرستان بردسیر توسط سردار معروفی فرمانده محترم سپاه ثارلله استان کرمان تودیع و همچنین سرهنگ پاسدار علی امیری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بردسیر معرفی گردید . 

این مراسم در مکان حسینیه ثارالله شهرستان با حضور جمع کثیری از مسئولین و مردم عزیز شهرستان بردسیر برگزار گردید . 

در ابتدای مراسم سردار معروفی ضمن خیر مقدم حضور همه اقشار خصوصا امام جمعه ،فرماندار، پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا نکاتی مهم را در بین مردم شریف این شهرستان متذکر شدند . 

 

فرمانده سپاه استان فرمود : جامعه ای پیش برنده و پیش رونده است که دارای استحکام درونی باشد غیر از این باشد دچار تزلزل خواهد شد جامعه ای سرپا می ایستد که درون آن قوی باشد نه اینکه پوسته آن شکل دین داشته باشد ولی درون آن تهی باشد . دشمنان انقلاب به دنبال تغییر نام نیستند بلکه به دنبال تغییر هویت انقلاب هستند تا اسلام را از داخل تهی کنند .

این مقام مسئول در ادامه چند مولفه مهم را متذکر شد: 

مولفه اول که باعث استحکام جامعه میشود ایمان واقعی هست .اعتقاد واقعی به ذات اقدس الهی میباشد . وقتی ما خدا را داریم .پیغمبر را داریم امیرالمومنین را داریم قرآن و بی بی دوعالم صدیقه طاهره را داریم هیچ ابر قدرتی نمیتواند  ما را متزلزل نماید . مامتاسفانه وقتی درگیر کارهای سیاسی بی فایده و بی ارزش میشویم یادمان میرود چه باید بکنیم ما انقلاب کردیم که سیاست را اخلاقی کنیم ولی یک عده به نام انقلاب اخلاق را سیاسی کرده اند .

دومین مولفه بصیرت هست .بصیرت نافذ،.  پایه بصیرت ایمان هست .

چگونه می توان گفت فلان کس بصیرت دارد وقتی که ایمانش ضعیف است . پایه بصیرت در یک مثلث قرار دارد ضلع اصلی آن ایمان و ضلع دوم و سومش امام شناسی و دشمن شناسی میباشد .

امام جامعه به ما گرا میدهد و ما را آگاه و هدایت میکند که ما در فتنه گرفتار نشویم . چرا در تاریخ صفین و نهروان به وجود آمدند چون امامشان را نشناختند . ما تا امام را نشناسیم دشمن را هم نمیشناسیم .

سومین مولفه صبر است خیلی ها فکر میکنند که صبر فقط در مصیبت و مرگ قرار میگیرد اما خیر ما در مقابل خیلی چیزها امتحان میشویم و باید صبر داشته باشیم . ما نمیگوییم که باکلمه صبر از مشکل مدیریتی و معیشت مردم عبور کنیم و بگوییم که هیچ مشکلی نداریم ما فقط میگوییم که به خاطر شکم انقلاب نکردیم .

چهارمین مولفه استکبار ستیزی میباشد . یکی از اصول اصلی ملت ایران و انقلاب اسلامی روحیه استکبار ستیزی میباشد این ملت ایران بود که به جهان اسلام فهم وقدرت داد . این روحیه استکبار ستیزی بود که ملت ایران را بزرگ کرد و باعث شد که بقیه ملل اسلامی جان بگیرند .

به جایی رسید که حاج قاسم توانست در جنگ داعش  سنی ،شیعه و مسیحی را با هم متعهد کند و با هم بتواند از حکومت امام زمان ( عج الله ) دفاع کنند 

مولفه پنجم مقاومت هست آن چیزی که ما را بزرگ کرد مقاومت ما در این چهل و سه سال بوده است که توانست تمامی  معادلات دشمن را به هم بریزد دشمن متاسفانه حاج قاسم را زد که بتواند مقاومت ملت ایران را تضعیف کند ولی استقامت این ملت تمامی معادلات دشمن را به هم زد .

دشمن میخواهد این مثلث یعنی مقاومت ،جهاد و شهادت را از ما بگیرد ولی نمیتواند .

ششمین مولفه گفتمان  امام خامنه ای عزیز در این ده  و دوازده سال  گذشته چیست . انقلاب ،انقلابی گری ،انقلابی بودن و انقلابی ماندن که اخیرا در هیئت دولت  انقلابی بودن را تاکید کردند . امام جامعه به دو چیز خیلی اصرار دارند آن هم انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن میباشد .

هفتمین مولفه جهاد است جهاد تنها اسلحه دست گرفتن نیست بلکه جهاد در تبیین موضع انقلاب و امام و ملت ایران است و این از جنگ در مقابله دشمن سخت تر است ما باید در تمامی عرصه ها جهاد کنیم ما باید در فقر جهاد کنیم در محرومیت زدایی جهاد کنیم . جهاد گذشتن از جان ، مال و آبروی خود میباشد . 

 

 

بخش دوم فرمایشات سردار معروفی : 

سردار معروفی در ادامه از مجاهدت ها و تلاشهای بی وقفه سرهنگ حسین امیری فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسیر تشکر و قدردانی کردند .

این مقام مسئول گفتند که سرهنگ حسین امیری در تمامی حوزه ها محرومیت زدایی،خدمات اجتماعی ،حوزه فرهنگی در حوزه زیرساخت ها هم سپاه و هم بسیج اقدامات قابل قبولی داشتند و من کاملا ااز ایشان راضی هستم در ادامه سرهنگ علی امیری را به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسیر معرفی کردند و از ایشان خواستند با جدیت کامل و با سعه صدر را ایشان را ادامه دهند و جز هیچ حزب و گروهی نباشد کسی که خارج از اصول قدم برداشت او را کنار بگذارد و همچنین از همه مهمتر از بچه های جنگ غافل نشود .

 

درادامه سرهنگ مرادی مسئول بازرسی سپاه ثارالله حکم مسئولیت سرهنگ علی امیری را قرائت کردند . و سرهنگ حسین امیری از همه مهمانان تقدیر و تشکر به عمل آوردند و به خاطر اینکه طی این دو سال با وی همکاری خوبی داشتند صمیمانه قدردانی کردند .

در آخر هم سرهنگ علی امیری از خداوند متعال خواستند که بتوانند خالصانه به مردم این شهرستان خدمت کنند .

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار