خبرهای داغ:
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان:

بدون نگرانی کارچاق‌کنان دستگاه قضایی را معرفی کنید/ راه‌اندازی سامانه پیامکی سوت‌زنی در گلستان

رزاقی نژاد گفت: حفاظت و اطلاعات دادگستری به منظور مشارکت مردم در مبارزه با فساد، «سامانه پیامکی سوت‌‌زنی» را راه‌اندازی کرده است لذا مردم بدون نگرانی از فاش شدن هویتشان، تخلف را گزارش کنند.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۳۴
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

بدون نگرانی کارچاق‌کنان دستگاه قضایی را معرفی کنید/ راه‌اندازی سامانه پیامکی سوت‌زنی در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به نقل از دادگستری گلستان، مهدی رزاقی‌نژاد اظهار کرد: این سامانه پلی است برای ارتباط با کسانی که می‌خواهند فساد اداری و کارچاق‌کنی در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه شامل اداره‌های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و اداره کل زندان‌ها و همچنین وکلا و کارشناسان را در استان افشا کنند. 

وی تصریح کرد: گسترش زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی، پیشگیری از بروز تخلف و جرم، ارتقای سلامت نظام اداری، مقابله با فساد و توسعه فرهنگ قانون‌مداری از اهداف سامانه سوت‌زنی است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان افزود: مردم می‌توانند سوءجریان‌های مالی و فساد اداری  را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ پیامک کنند.

وی اظهار داشت: اگر کسی تخلفی را مشاهده کرد می‌تواند بدون نگرانی از فاش شدن هویتش، تخلف را گزارش کند و منتظر پیگیری‌های قانونی باشد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان ادامه داد: شماره تماس ۱۵۸۰ هم در طول شبانه‌روز گزارش‌های مردمی را در این زمینه دریافت می‌کند.

رزاقی نژاد گفت: افراد می‌توانند حضوری هم گزارش‌های خود از متخلفان را به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار