ازدواج آسان و ساده همواره مورد تاکید اسلام است

حجت‌الاسلام بامری گفت: دین اسلام همواره ازدواج ساده را مورد تاکید قرار داده است؛ چراکه گسترش این فرهنگ، سبب می‌شود تا افراد جامعه از گناه و فساد در امان باشند.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۰۴
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام «خدامراد بامری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در پیامی اظهار داشت: اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج و پیوند آسمانی دو الگوی انسانیت، ایمان و فرزانگی حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی ادامه داد: این پیوند آسمانی، الگویی است شایسته برای امر ازدواج، زندگی سالم و سعادتمند و نمونه‌ای واقعی در زمینه ازدواج است که باید ابعاد مختلف آن مورد توجه جوانان قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار افزود: پیوند ساده و بی آلایش حضرت علی (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) و شیوه‌ی زندگی آنها که کانونی گرم و صمیمی را برای رشد و پرورش نسلی پاک و برگزیده‌ی فراهم آورد، می‌تواند الگویی شایسته برای جوانان باشد تا با ساده زیستی و پرهیز از زیاده خواهی و تجمل، زندگی مشترک خود را آغاز کنند و با ایجاد محیطی لبریز از عشق و صمیمیت، زمینه ی تربیت صحیح فرزندانی صالح را آماده سازند.

حجت الاسلام بامری عنوان کرد: دین اسلام همواره ازدواج ساده را مورد تاکید قرار داده است چراکه گسترش این فرهنگ، سبب می شود تا افراد جامعه از گناه و فساد در امان باشند و با تشکیل خانواده به امنیت و آرامش دست یابند و با عشق و محبت الفبای زندگی و ارزش های متعالی را به نسل آینده منتقل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار گفت: امید است جوانان ما با الگو گرفتن از سیره و زندگی ائمه اطهار و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با ازدواجی آگاهانه ، به هنگام و آسان به پیوندی پایدار دست یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار