ثبت نام بیش از ۱۲۰ نفر در دوره‌های آموزشی نوگلان حسینی و زینبی

بیش از ۱۲۰ نفر از نوجوانان رده‌های سنی ۸ تا ۱۵ سال استان چهارمحال و بختیاری در دوره‌های آموزشی نوگلان حسینی و زینبی ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۴۴۱۶۶۸
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول سازمان بسیج مداحان استان در حاشیه آیین افتتاح دوره های آموزشی نوگلان حسینی در مسجد جامع شهرکرد، گفت: در این دوره‌ها برنامه ریزی شده است که با استفاده از اساتید مجرب در حوزه‌های اخلاق، بیان احکام و آشنایی با فنون مداحی، مرثیه خوانی، تجوید در قرائت دعا، رشد همزمان سطوح معرفتی، اخلاقی و اعتقادی در کنار ارتقاء سطح مهارتی مد نظر قرار گیرد.

مجتبی بیگی افزود: آیین افتتاح کلاس‌های نوگلان حسینی و زینبی با حضور شرکت کنندگان، جمعی از خانواده‌ها و مسئولان هفتم تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ در مسجد جامع شهرکرد برگزار می‌شود.

به گفته وی، در راستای گسترش فرهنگ حسینی و عشق به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در بین نوجوانان و جوانان و نیز شناسایی استعداد‌های مداحی، نوحه خوانی و مرثیه خوانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از بین نوجوانان و جوانان و نیز کوشش برای ارائه مسیر درست و صحیح این استعداد‌ها و پرورش مداحان تراز انقلاب اسلامی این دوره‌های آموزشی اجرا می‌شود.

ارسال نظرات