تامین دائمی گاز برای موکب‌های اربعین در مرز مهران

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به تامین زیرساخت گاز در مناطق مرزی و تامین دائمی گاز برای موکب‌های اربعین اشاره کرد و گفت: اجر معنوی این کار با سیدالشهدا (ع) است.
کد خبر: ۹۴۴۱۶۳۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  ضمن دیدار با محمود کشاورز سرپرست شرکت گاز با اشاره به تامین زیرساخت گاز در مناطق مرزی و تامین دائمی گاز برای موکب‌های اربعین گفت: اجر معنوی این کار با سیدالشهدا (ع) است.

وی افزود: عملکرد شرکت گاز در گاز رسانی نمونه بارز تلاش جهادی و انقلابی است به طوری که امروز به برکت انقلاب اسلامی همه شهرها و ۹۷ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: خدمات دهی به مناطق محروم روستایی سبب کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و رونق اقتصادی در روستاها، کاهش هزینه‌های خدمات برای خانوارها و نهایتا محرومیت زدایی می‌شود.

شاکرمی در پایان گفت: اجرای مانورهای تخصصی بسیج به منظور کمک به دستگاه‌های اجرایی در شرایط اضطراری که در این راستا جامعه مهندسین بسیج به صورت تخصصی و سایر نیروهای بسیجی به صورت عام آماده همکاری و کمک به شرکت گاز هستند.

محمود کشاورز سرپرست شرکت گاز گفت: زیر ساخت‌های گاز در نقاط صفر مرزی آماده شده‌اند و در صورت تقاضا برای گاز رسانی به موکب‌های موقت، در هر نقطه از مسیر پل زائر مهران تا پایانه مرزی شهید سلیمانی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: شرکت گاز علاوه بر خدمات رسانی به مناطق مختلف استان، در حوزه پدافند غیر عامل نیز اقدامات قابل قبولی انجام داده است و در شرایط اضطرار و بحرانی هیچ گونه خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

کشاورز گفت: میزان ضریب نفوذ گاز رسانی در روستاها به ۹۹ درصد می‌رسد و پرونده گاز رسانی روستایی استان برای روستاهای دارای قابلیت گاز رسانی بسته خواهد شد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از افت فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال اقدامات مهم و اساسی در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفته که خروجی آن تامین گاز پایدار برای همه مشترکین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار