استاندار شهر تهران:

مرکز شهید زیادیان، الگویی مناسب برای سایر مراکز سطح کشور در زمینه ی ساماندهی معتادین متجاهر است

استاندار شهر تهران به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ضمن حضور در همایش ملی جشن نجات در مرکز شهید زیادیان گفت: مرکز شهید زیادیان، الگویی مناسب برای سایر مراکز سطح کشور در زمینه ی ساماندهی معتادین متجاهر است.
کد خبر: ۹۴۴۱۰۷۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
مرکز شهید زیادیان، الگویی برای سایر مراکز در سطح کشور در زمینه ی ساماندهی معتادین متجاهر است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در همایش ملی جشن نجات با محوریت صیانت از خانواده های بهبودیافتگان ماده ۱۶ و آیین کلنگ زنی فاز ۳ مرکز صیانت و بازپروری شهید زیادیان با حضور فرمانده سپاه تهران بزرگ، استاندار تهران و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

محسن منصوری استاندار تهران در این مراسم با اشاره به اقدامات متمایز مرکز شهید زیادیان اظهار داشت: اقدامات این مرکز الگویی مناسب برای سایر مراکز در سطح کشور می باشد، چرا که کار فاخر علمی و مدون با لحاظ کردن آخرین شیوه های پزشکی و مددکاری در حال انجام است.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که در شمول حاکمیت قرار دارد، مبارزه با مواد مخدر است. چنانچه این ‌موضوع رفع شود، بخش زیادی از مشکلات اجتماعی و امنیتی جامعه برطرف شده است لذا در سطح کشور به ویژه استان تهران مصمم هستیم تا برخی از مشکلات اجتماعی را حل و فصل کنیم و در مجموعه استان عزم جدی برای پیگیر مسائل اجتماعی تا حصول دستاوردهای مطلوب وجود دارد.

استاندار تهران با اشاره به نگاه مومنانه به موضوعات اجتماعی عنوان کرد و افزود: در این مسیر بایستی اقدامات سلبی و ایجابی پیگیری شود، چرا که مبارزه با مواد مخدر در درجه اول پدیده کاملا اجتماعی است و اگر پدیده معتادین متجاهر، قاچاق و امثال آن را حل و فصل کنیم یک مسئله اجتماعی را حل کردیم.

منصوری گفت: مبارزه با مواد مخدر دارای ابعاد دیگری از جمله امنیتی و فرهنگی می باشد و به لحاظ اقتصادی نیز پدیده شوم اعتیاد معیشت خانواده های درگیر را با بحران مواجه می کند، ضمن اینکه اقتصادهای ناپاکی شکل می گیرد که نوعی تهدید برای کل دنیا ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: از جنبه‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر حائز اهمیت است و در استان تهران همه مجموعه های متولی این امر اعم از سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری، بهزیستی و استانداری مصمم هستند تا بتوانیم این مسئله و یکی از شئون آن یعنی موضوع ساماندهی معتادین متجاهر را حل و فصل کنیم.

استاندار تهران با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر پیگیری اقدامات ویژه درخصوص آسیب های اجتماعی و از جمله اعتیاد در استان تهران تاکید کرد: همه دستگاه ها باید در این خصوص نقش آفرینی کنند چراکه اساسا کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند هم افزایی بین دستگاهی است البته همدلی و همگرایی لازم در این خصوص بین دستگاه های متولی این موضوع در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار