فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

حضور میدانی نمایندگان برای بررسی مشکلات بسیار موثر است/ اربعین موضوعی ملی است

سردار شاکرمی با بیان اینکه حضور میدانی نمایندگان اقدامی بسیار موثر در راستای بررسی و پیگیری مشکلات مردم است، گفت: با حضور میدانی مسئولان می‌توان افق‌ها و مسائل را بهتر بررسی کرد و وارد نکات جدیدی شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۷۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  اعضای فراکسیون زنان مجلس امروز (جمعه 3 تیر ماه) با  فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام دیدار و گفت‌وگو کردند. 

 

سردار « جمال شاکرمی» در این دیدار با بیان اینکه حضور میدانی نمایندگان مجلس اقدامی بسیار موثر و بر اساس آن می‌توان افق‌ها و مسائل را بهتر بررسی کرد و وارد نکات جدیدی شد، گفت: از اعضای فراکسیون زنان مجلس تشکر می‌کنم که در این سفر به موضوعات مختلف پرداختند. 

 

وی ادامه داد: فلاحی فرزند ایلام است و یکی از نمایندگانی است که توانستند ارتباط خود را با جامعه نخبگانی، اساتید دانشگاه و مردم حفظ کرده و منویات رهبری را در مورد جایگاه نمایندگی به درستی حفظ کنند.

 

سردار شاکرمی یادآور شد: سالانه بیش از 6 میلیون نفر از جغرافیای ایلام بروز و ظهور دارند و اربعین موضوعی ملی است و می‌طلبد مجلس در این حوزه پای کار بیاید. 

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: فراکسیون زنان، فراکسیونی تأثیرگذار است و می‌طلبد اعضای این فراکسیون به نماینده ایلام در پیشبرد اهداف کمک کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار