امام جمعه جیرفت مطرح کرد

انسان مؤمن و دارای عمل صالح محبوب خداوند متعال است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: خداوند کسانی را که ایمان و عمل صالح دارند هدایت خاصه خود را نسبت به آنها اعمال می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۴۷
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: خداوند کسانی را که ایمان و عمل صالح دارند هدایت خاصه خود را نسبت به آنها اعمال می‌کند.

امام جمعه جیرفت افزود: عمل صالح و ایمان، انسان را از ظلمات، تاریکی‌ها و بن‌بست‌ها به سوی نور خارج می‌کند و انسانِ دارای این ۲ ویژگی پاک از پلیدی‌ها خلاصی پیدا می‌کند.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: براساس اَعمال صالحی که انسان انجام می‌دهد خداوند متعال آنها را جزا خواهد داد و برای آنها حیات پاک و طیب قرار و ظلم و نقص را از انسان دور می کند.

وی اظهار کرد: انسان مؤمن و دارای عمل صالح همان‌طور که محبوب خود را خداوند متعال می‌داند و خداوند محبت و دوستی خلق خود را برای او نیز قرار خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه ابراز کرد: شهید بهشتی خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی بود و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) یک امّت بود.

وی عنوان کرد: نقش شهید بهشتی در انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست او مدیری مدبّر و متفکری همراه با تهذیب و متعهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین تارم تأکید کرد: جوانان ما باید آثار و زندگی‌نامه و کتاب‌های آن شهید بزرگوار را مطالعه کنند که بسیار در روند زندگی جوانان ما اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه ابراز کرد: امر قضا در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امر بسیار مقدسی است و به عنوان واجب کفایی در اسلامی محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار