توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۳ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در یک عملیات پلیسی در شهرستان دیلم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۸۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

سردار حیدر سوسنی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته در راستای مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق و در راستای برخورد با خودرو‌های سواری تند رو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی)، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم با همکاری مامورین ایستگاه بی بی حکمیه (س) با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم را برای کنترل محور‌های مواصلاتی و توقیف این خودرو‌ها در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: ماموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند ۳ دستگاه خودروی سواری تند رو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) را در محور‌های خاکی "دیلم به استان‌های همجوار"متوقف کنند.

سردار سوسنی عنوان داشت: در بازرسی از وسائط نقلیه توقیفی، انواع کالای قاچاق از نوع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقد هرگونه مدرک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال می‌باشد عنوان داشت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی ذی صلاح قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار