۱۷۸ رأس دام قاچاق در دیلم کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان دیلم یک دستگاه تریلی حامل ۱۷۸ رأس دام به ارزش ۶ میلیارد ریال توقیف شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۲۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران شهرستان دیلم یک دستگاه تریلی حامل ۱۷۸ راس دام به ارزش ۶ میلیارد ریال توقیف شد.
سرهنگ "سهام صالحی" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق احشام توسط تعدادی افراد سودجو به کشور‌های همسایه از راه مرز‌های زمینی و دریا، ماموران انتظامی شهرستان دیلم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران ایست و بازرسی شهید موسوی در این راستا یک دستگاه کامیون کشنده (تریلی) حامل ۱۷۸ راس دام فاقد مجوز قانونی را توقیف کردند، تصریح کرد: ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار