افتتاح پایگاه مقاومت بسیج منطقه غلام آباد زاهدان

پایگاه مقاومت بسیج شهید عيسی ‌کردتمینی روستای غلام آباد با حضور فرمانده سپاه شهرستان زاهدان و جمعی از معتمدان، ریش سفیدان و بسیجیان این روستا افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۵۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار محمدرضانخعی، فرمانده سپاه ناحیه ویژه شهرستان زاهدان در آیین افتتاحیه این پایگاه، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در مکتب حاج قاسم سلیمانی سه موضوع اخلاص در عمل، شجاعت و ولایت مداری خیلی برجسته است.

وی افزود: کسانیکه نسبت در یک قوم بزرگی دارند و درست دستشان را جای بگذارند که منشاء خیر باشد و این که بزرگی به این نتیجه برسد که افتتاح پایگاه منشاء خیر و برکت است، باید از کسانی که بانی این خیر شدند تقدیر و تشکر کرد و قدردان ان بزرگان باشیم.

سرهنگ نخعی افزود: قطعا افتتاح یک پایگاه در یک مجموعه باید منشاء تحولاتی شود انتظار ما از افتتاح یک پایگاه در منطقه، ایجاد تحول در منطقه است برقراری نظم و امنیت از اولویت های اصلی این امر است ، احصاء درد، رنج و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی و مطالبه گری درست در جهت حل مشکلات است.

فرمانده سپاه ناحیه ویژه شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه خط قرمز سردار حاج قاسم سلیمانی، ولایت گرایی و انقلابی مداری ایشان بود، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در عراق و سوریه محبوبیت و مقبولیت بسیار زیادی داشت و بیشتر جوانان دلباخته رشادت ایشان بودند و در هرکجا که صحبت از شجاعت است نامی از ایشان نیز برده می شود و در هیچ کجای از دنیا، سابقه ندارد که فردی پیکرش را با این شکوه و جلال تشییع کنند، که این خود نشان از شجاعت و دلاوری، این شهید گرانقدر است.

این مسئول تصریح کرد: خوشا به حال شما بسیجیان عزیز که نام پایگاهتان به نام شهید عيسی ‌کردتمینی مزین شده است لذا وظیفه شما، باید پیمودن راه و هدف این شهید در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... باید باشد.

سرهنگ پاسدار نخعی با بیان تقدیر و تشکر از بانیان تاسیس و راه اندازی این پایگاه مقاومت اظهار داشت: در این پایگاه، کارهای جهادی را پر رنگ‌تر کنید و همچنین تشکیل حلقه های صالحین، معرفتی و تربیتی را در اولویت قرار دهید که اگر در زمینه های تربیتی خوب کار شود اثرهای خوبی را برای منطقه و روستای غلام آبادخواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار