برپایی نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه بدره

همزمان با ایام مبارک و فرخنده ی دهه ی کرامت نمایشگاه پایگاه اسوه با حضور پایگاه های روستایی و شهری برادران و خواهران در محل سپاه ناحیه بدره برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۳۸۸۸۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،همزمان با ایام مبارک و فرخنده ی دهه ی کرامت نمایشگاه پایگاه اسوه با حضور پایگاه های روستایی و شهری برادران و خواهران در محل سپاه ناحیه بدره برگزار شد .

سرهنگ پاسدار میرزایی فرمانده سپاه ناحیه بدره گفت : در این نمایشگاه ، پایگاه های سطح شهرستان با حضور تعدادی از بسیجیان و کار آفرینان هر پایگاه ، اقدام به برپایی غرفه های مجزا برای پایگاه خود نمودند .

وی ادامه داد : در این غرفه ها صنایع دستی و هنری اعم از فرش،گلیم ، حصیر و وسایل تزیینی که به همت هنرمندان بسیجی هر پایگاه و زنان کار افرین بسیجی ساخته شده اند به نمایش عموم گذاشته شده است .

فرمانده سپاه ناحیه بدره اظهار کرد: در این غرفه ها همچین مواد غذایی اعم از کلوچه های محلی ، ترشیجات و فراورده های گیاهی محلی که باز هم به همت بسیجیان هر پایگاه تهیه شده بود به نمایش گذاشته شده است.

وی تاکید کرد : این محصولات صنایع دستی ،هنری و غذایی به نوعی منبع درآمد و شغل برای این بسیجیان عزیز می باشد که در این نمایشگاه جهت استفاده عزیزان بازدید کننده ، به نمایش گذاشته شد .در کنار غرفه ها نیز پوسترهایی منقش به تصاویر فعالیت های شاخص هر پایگاه در طول سال گذشته نیز جهت بازدید عزیزان بر روی دیوار نصب شده بود .

حجت الاسلام نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بدره ،جمعی از مسئولین شهرستانی از جمله حجت الاسلام دانیاری امام جمعه محترم شهرستان بدره و حجت الاسلام ناظریان مسئول اداره ی تبلیغات اسلامی و همچنین اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ، از نمایشگاه بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار