خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت:

برگزاری همایش سالانه مداحان شهرستان بروجن

به مناسبت فرخنده سالروز میلاد با سعادت امام رئوف، علی بن موسی الرضا علیه السلام همایش سالانه مداحان، شعرای آئینی و هیأت های مذهبی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۶۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش مداحان، شاعران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و هیأت های مذهبی شهرستان بروجن به همت کانون بسیج مداحان این شهرستان برگزار شد.

در این همایش جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بی هاشم علیه السلام به ایراد سخن پرداخت و حضور مداحان در دفاع مقدس را به عنوان یکی از عوامل پیروزی در جنگ  برشمرد و بر اثرگذاری آنها در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سردار افضلی در ادامه افزود: خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام خاندان فضیلت هستند بنابراین ذاکران اهل بیت علیهم السلام ضمن حفظ ارتباط مستمر خود با قرآن مجید باید این موضوع بسیار مهم را همیشه به خاطر داشته باشند.

وی مداحی را از بهترین فرصت­ها برای تبلیغ دین دانست و خاطرنشان کرد: ذاکران و مداحان اهل بیت علیهم السلام باید جوانان و نوجوانان را به سمت دین سوق دهند .

مولودی خوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام، شعرخوانی شاعران آئینی و تجلیل از خانواده معظم مداح شهید سید محمد میرصالحی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار