خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

اهانت به اهل بیت(ع) اهانت به اسلام است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار با بیان اینکه اهانت به اهل بیت(ع) اهانت به اسلام است، گفت: امروز دشمنان ما چنان خوار و ذلیل شده‌اند که برای رسیدن به مقاصد شوم خود به ائمه اطهار(ع) اهانت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۳۸۷۳۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حبیب الله حمزه در مراسم جشن دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: جایگاه پر از معرفت امام رضا (ع) در ایران موهبتی از سوی خدا برای ایرانیان است تا با معرفت به حضرتش عشق خود را به حضرت نمایان کنند که از جمله کرامات امام رضا(ع) وفای به عهد است که امری واجب است و باید تا حد امکان در عمل به این مهم توجه کنیم تا ادامه دهنده راه حضرت باشیم.

وی تصریح کرد: امامان ما باید چراغ راه و راهبر و مقتدای ما در زندگی باشند و در سراسر عمر خود این بزرگان را الگوی خود کنیم تا سعادتمند شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: امروز دشمنان ما چنان خوار و ذلیل شده‌اند که برای رسیدن به مقاصد شوم خود به ائمه اطهار(ع) اهانت می‌کنند و اخیرا نیز به ساحت مقدس پیامبر(ص) و امام رضا(ع) اهانت کرده‌اند که این اقدام را محکوم می‌کنیم چرا که اهانت به اهل بیت(ع) اهانت به اسلام است و نباید اجازه تکرار چنین اقداماتی را از سوی دشمنان دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات