حضور وزیر نیرو در شهرستان بن

وزیر نیرو به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در سفر استانی به چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه وارد شهرستان بن شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۵۷
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی اکبر محرابیان در سفر به شهرستان بن با هدف اطلاع از آخرین وضعیت طرح‌های نیمه تمام و در دست اقدام حوزه آب، از تصفیه‌خانه فاضلاب بن در چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

​در این تصفیه‌خانه که دارای چهار ایستگاه پمپاژ و تجهیزات مختلف از جمله گندزدایی، هوادهی و ... است، تصفیه فاضلاب به کمک فرآیند لجن فعال انجام می‌شود.

علی اکبر محرابیان همچنین همراه با رییس جمهور، از طرح‌های آبی استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد و همراه با استاندار روند فعالیت این طرح‌ها را برای حجت الاسلام رئیسی توضیح داد.

وی همچنین در شهرستان بن دیدار چهره به چهره با مردم داشت.

گفتنی است؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت امروز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری  در بیست و چهارمین سفر استانی هستند.

شایان ذکر است، برنامه حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری به شرح زیر اعلام شده است:

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان فارسان، وزیر جهادکشاورزی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، وزیر کشور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان شهرکرد، وزیر میراث فرهنگی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان بروجن، وزیر نیرو نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های بن و سامان و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان کوهرنگ خواهند بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و ۲ عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت مسائل و مطالبات حوزه تخصصی خود را در سطح استان بررسی می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی، رئیس‌جمهور را در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراهی خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار