در جمع مردم شهید پرور چلیچه بیان شد؛

انقلاب اسلامی معجزه قرن است

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در جمع مردم بسیجی و شهید پرور چلیچه گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن است.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۴۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علیرضا اسماعیلی با تبریک دهه ی کرامت افزود: برای شناخت جامع انقلاب اسلامی باید معمار انقلاب را خوب بشناسیم، اگر بخواهیم افکار امام را به خوبی بشناسید کتاب عصر امام خمینی (ره) را مطالعه کنید.

کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: انقلاب اسلامی، انفجار نور دنیا را فرا گرفت، استکبار جهانی در مقابل حرکت عظیم انقلاب امام خمینی (ره) به زانو در آمد ، پیروزی انقلاب اسلامی دنیا را تکان داد.

وی با اشاره به دیدگاه رهبر عزیز انقلاب اسلامی اظهار داشت:مکتب امام  راحل  دارای شاخصه هایی است  که شاخصه نخست، "عقلانیت" است، امام خامنه ای (مدظله العالی) در توصیف شاخصه های عقلانیت بیان فرمودند: امام به پشتوانه مردم حرکت کرد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: وقتی که امام خمینی (ره) از تبعید بر می گردد با صلابت فرمودند من به دهان این دولت میزنم، من به پشتوانه مردم دولت تعیین می کنم.

وی به مردمی بودن انقلاب اسلامی و دقت عمل امام راحل در مراحل مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: تدوین قانون اساسی می خواهد انجام شود امام فرمان میدهند مجلس خبرگان این کار را انجام دهند نه دیگران، و می فرمایند قانون اساسی را به رأی بگذارید تا خود مردم انتخاب کنند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: در حوزه ی دفاعی حضرت امام خمینی (ره)  بسیج را پایه گذاری کرد که در همه ابعاد حافظ و منافع انقلاب اسلامی باشد.

کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: وقتی آمریکا می خواست به عراق حمله کند ۳ روز پشت درب بغداد می نشیند و بدون شلیک وارد عراق می شود و عراق را تصرف می کند، چرا صدام که اذعان می کردند پیشرفته ترین سلاح ها را داشت دوام نیاورد چون پشتوانه‌ مردم را نداشت.

اسماعیلی افزود: شاخصه دوم مکتب این است که "امام به دشمن اعتماد نمی کرد" و این نشانه عقلانیت است. مبارزه با دشمنان نشانه عقل است، باید با دشمن مبارزه کرد چون اگر دست از مبارزه با دشمن بکشیم شکست می خوریم، دشمن غیرقابل اعتماد است. تعامل با دنیا از سر اقتدار جواب می دهد. چون طرف شما دشمن است. Isa به معنی قانون های تحریمی علیه ایران که اولش ilsa قانون های تحریمی علیه ایران و لیبی بود.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: عقل می گوید وقتی با دشمن حرف می زنی بدان که طرف شما دشمن است، وقتی امام پس از ۱۵سال از تبعید با یک استقبال تاریخی بر می گردد و خبرنگار از معظم له می پرسد چه احساسی داری؟ امام می فرمایند: هیچ احساسی ندارم ، این نشانه بی تکلیفی نیست چون کار برای خدا انجام داده است، قیام امام حسین علیه السلام چون برای خدا بود پس از ۱۴۰۰سال با دشمنی های فراوان زنده ماند و امام راحل فرمود" این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است".

وی ادامه داد: کسی که با خدا معامله می کند نمی ترسد ، ما در جنگ تحمیلی از ۳۳کشور دنیا اسیر داشتیم .۳۰ کشور بزرگ به یک کشوری حمله می کنند که تازه انقلاب کرده، زیر بنای درستی ندارد، سپاه و بسیج آموزش مورد نیاز و درستی ندارد، صدام مصاحبه خود را ناتمام گذاشت و به خبرنگار می گوید بروید ۳روز دیگر در خوزستان و یک هفته بعد در تهران با شما مصاحبه می کنم، چرا این اتفاق نیفتاد؟ وقتی امام توکل به خدا دارد این اتفاق نمی افتد. اسماعیلی افزود: وقتی سیاستمدار خارجی به حسینیه جماران آمد نگاه به صندلی و اطراف می کرد پرسیدند چه اتفاقی افتاده؟ گفت می خواستم ببینم امام چطور اینجا می نشیند و می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. همین امام اینقدر در اخلاقیات دقت می کند کسی که می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یا نامه به گورباچوف می نویسد وقتی دختر بچه ۶ساله نامه به امام می نویسد و می گوید می خواهم شما را نصیحت کنم ، حضرت امام زیرش می نویسند ای کاش من را نصیحت می کردی.

وی عدالت را سومین شاخصه مکتب عنوان کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند یک موی این مردم را به کاخ نشینان نمی دهم ، بعد از رحلت امام دشمن خوشحال شد و گفت کار انقلاب ایران تمام است  ولی بعد از ۲۴ساعت ردای رهبری برتن رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی شد و مردم به خیابان آمدند و با رهبر عزیزمان بیعت کردند و در سال ۹۸ گام دوم انقلاب را می نویسند.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: رهبر عزیز در سخنرانی خود در حرم مطهر امام خمینی (ره) بیان فرمودند که مواظب باشید دشمن تاریخ را عوض نکنید.

ارسال نظرات