خبرهای داغ:

پرداخت سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ودیعه مسکن به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

شاهرود_ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ودیعه مسکن به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۹۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

پرداخت سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ودیعه مسکن به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر سید شاهرخ آقایان ضمن تشریح برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت ابراز کرد: یکی از موضوعات مهم مرتبط با رفاه دانشجویان متأهل، اسکان آنان در خوابگاه‌های متأهلی است و در این راستا با پیگیری برای دریافت بودجه، ساخت چند واحد در برنامه استراتژیک پنج ساله این معاونت در نظر گرفته شده است.
او تعداد دانشجویان متأهل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را بیش از ۱۵۰ نفر عنوان کرد و افزود: این دانشگاه برای اسکان دانشجویان متأهل خود به خوابگاه متأهلی نیاز دارد و این موضوع را نیز به وزارت بهداشت اعلام کرده است تا در صورت تخصیص اعتبار بتوان در سال‌های آتی شرایطی را فراهم کرد که دانشجویان بیشتری از این امکانات بهره‌مند شوند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با جمعیت در دستور کار این معاونت قرار گرفته است، یادآور شد: مصاحبه با اساتید و کارکنان دارای بیش از سه فرزند و نیز دانشجویان متأهل و دارای فرزند برای تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری از جمله این موارد است.
آقایان اضافه کرد: این کار با شناسایی اساتید دارای سه فرزند به بالا آغاز شد و با انتشار گفتگو با مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه به عنوان نماینده اساتید گروه معارف کلید خورد و ادامه خواهد یافت.
او اظهار کرد: آشنایی با زوج‌های دانشجو به ویژه دانشجویان دارای فرزند نیز بخش دیگری از این اقدام رسانه‌ای است که از سوی مفدا دنبال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها