فعال رسانه ای:

دشمنان انقلاب با هویت و ماهیت نظام اسلامی مشکل دارند

دکتر عبدالله گنجی با اشاره به تلاش جدی دشمنان برای تحریف حضرت امام خمینی(ره) برضرورت تبیین زوایای گوناگون شخصیت استکبار ستیزی حضرت امام برای نسل جوان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۵۲
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی و فرماندهان ، مدیران و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

خادمان آستان قدس رضوی با حضور در پادگان امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام ابتدا به شهید گمنام خاکسپاری شده در این یگان ادای احترام کردند و سپس با حضور در جمع رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نشان رضوی و هدایای متبرک را به تعدادی از پاسداران و سربازان سپاه استان چهارمحال و بختیاری اهدا کردند.

در این مراسم دکتر عبدالله گنجی از فعالان رسانه ای کشور به تبیین مسایل روز پرداخت و اهمیت شناخت ابعاد مختلف شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

گنجی تصریح کرد: بدترین جفا در حق حضرت امام خمینی(ره) این است که بگویند شخصیت محترم تاریخی است؛ زیرا حضرت امام خمینی(ره) روح جمهوری اسلامی است و بدون شناخت حضرت امام(ره) ادامه راه انقلاب امکان ندارد.

وی افزود: پنهان کردن بخشی از شخصیت امام و ارائه تصویری ناقص از ایشان و نگفتن از اقتدار امام در راستای تحریف جدی شخصیت امام است که برخی حتی یک کلمه از آمریکا ستیزی و صهیونیسم ستیزی ایشان نمی گویند.

این فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) را باید جامع ببینیم و امام باید همچون خون در فونداسیون جمهوری اسلامی جاری باشد.

وی، تواضع بسیار بالای مقام معظم رهبری در برابر حضرت امام(ره) را یادآوری کرد و با بر ضرورت پرداختن به زوایای گوناگون شخصیتی و اعتقادی حضرت امام خمینی(ره) و تبیین شخصیت استکبار ستیز ایشان برای نسل جوان از سوی رسانه‏ها تأکید کرد.

پرداختن به ضرورت های اصلاح نحوه پرداخت یارانه ها و تغییر مبدأ آن از اول زنجیره تولید به آخر زنجیره مصرف که مردم هستند، از دیگر بخش های سخنرانی دکتر عبدالله گنجی بود.

وی  افزود: اصلاح نحوه پرداخت یارانه ها و بهینه سازی مصرف در کشور یک ضرورت بود نه یک انتخاب، که دولت سیزدهم در ابتدای کار خود انجام داد.

گنجی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنها با هویت و ماهیت و ساخت حقوقی نظام ما مشکل دارند و به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت و همچنین تهی کردن نظام از درون و هویت اصلی آن هستند.

وی تحمیل جنگ ترکیبی و شناختی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی را یادآوری کرد و گفت: درحالی که درگیر مذاکره هستیم، فشار اقتصادی، ترور، جنگ سایبری و ... به موازات هم ادامه دارد و در این شرایط باید در هیبت پاسداری انقلاب به ایفای نقش خود بپردازیم زیرا به تعبیر حضرت امام(ره) تا مبارزه هست ما هم هستیم و این سنت الهی است.

ارسال نظرات