مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کنگان برگزار شد

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در جایگاه نماز شهدای محراب کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۱۸۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در جمع مردم کنگان با اشاره به ایجاد شبهات در فضای مجازی گفت: اگرامروز مبارزه ای وجود داشته باشد،مبارزه فکری در فضای مجازی است که مردم ما درگیرآن هستند،این فضا پر است از اطلاعات؛چه راست و چه  دروغ.

حجت الاسلام دشتی سپس افزود،ذهن جوانان ما را پر از سوال و شبهه کرده اند و این عملیات روانی دشمن می تواند گاهی جوانان ما را مایوس کند.

وی درادامه به راهکار مقام معظم رهبری در برابرهجمه های دشمن اشاره کرد و گفت: این راهکار جهاد تبیین است.شبهات را باید ببینیم و برای آن جواب داشته باشیم.چون جوانان موتوراین انقلاب و نظام هستند.

مسئول دفترنمایندگی سپاه استان بوشهردرادامه با اشاره به اهمیت قیام 15خرداد 42 اشاره کرد و گفت،15خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلام است.قبل از15خرداد گروه ها و تشکلات زیادی بودند که انقلابی عمل میکردند؛ولی مردمی نبودند.امام 15خرداد منشاء قیام مردمی شد و صفحه دیگری برای انقلاب ما ایجاد کرد؛آن صفحه،صفحه دیانت بود.

درپایان مداح و ذاکراهل بیت کربلایی ابوذرحسین به مداحی و ذکرمصیبت پرداخت.

پایان/

ارسال نظرات
آخرین اخبار