پیام تسلیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با صدور پیامی سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۳۷۱۵۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد.

 

متن پیام تسلیت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴خردادماه، یادآور عروج آسمانی ابرمردی است که تمام مناسبات روزگار معاصر را حول محور ارزش‌های الهی و اراده‌ی پولادین ملت مسلمان ایران تغییر داد و با نهضت عظیم اسلامی خود، بساط حاکمیت ۲۵۰۰ساله‌ی طواغیت را از سرزمین ایران برچید.

امام راحل عظیم الشأن قُدّسَ سِرُّهُ الشریف، در سایه‌ی ایمان راسخ و خلل‌ناپذیر به تحقق وعده‌های الهی و اتحاد ملت بزرگ و حماسه‌ساز ایران حول محور آزادگی و ارزش‌های انسان‌ساز دینی و اسلامی، شخصیت لگدمال شده‌ی این ملت ریشه‌دار، متمدن و حقیقت‌خواه را اعاده کرد و تمام توش و توان و استعدادهای ناب او را در مسیر بالندگی و پیشرفت همه‌جانبه قرار داد. 

هنر بزرگ و درخشان امام، ترسیم جغرافیای منحصربفرد آزادگی، مقاومت و شکست‌ناپذیری، در بین ملت‌هایی است که سال‌ها و بلکه قرن‌ها در اثر طراحی‌ها و توطئه‌های سردمداران استکبار و استبداد و استعمار، از هویت حقیقی خود دور افتاده، تمام مقدراتشان در خدمت تأمین مطامع اجانب قرار گرفته بود. لذا بازیابی هویت انسانی و الهی نسل مقاومت و استکبارستیز کنونی، مدیون و‌ مرهون مجاهدت‌های آن پیشوای عظیم است که به یاری خدا به قیام عالم‌گستر حضرت قائم (عج) متصل خواهد شد.

بدین وسیله ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی قدّس اللهُ نفْسَهُ الزکیه و نیز حماسه‌ی ماندگار ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، به روح بلند و ملکوتی آن رهبر والامرتبه‌ی الهی، درود می‌فرستیم و مراتب وفاداری کامل خود را از خطه‌ی بوشهر، دیار دلیرمردان و رادمردان مبارزات قهرمانانه با استعمار و استکبار، به آرمان‌های بلند آن ابرمرد تاریخ معاصر و خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز، اعلام می‌داریم.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

 

پایان خبر/

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار