فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد؛

عزم مسئولین استان البرز برای حل مشکلات محلات کم برخوردار در رزمایش جهاد امیدآفرینی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در رزمایش جهاد امیدآفرینی همه مسئولین و دستگاه ها برای حل مشکلات مردم در محلات و مناطق کم برخوردار پای کار آمدند و تلاش بسیاری کردند.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۵۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه بازدید میدانی از رزمایش جهاد امیدآفرینی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت (ع) و روز دختر گفت: رزمایش بزرگ مردم جهاد امیدآفرینی از روز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در 13 محله و منطقه کم برخوردار استان البرز آغاز شد.

عزم مسئولین استان البرز برای حل مشکلات محلات کم برخوردار در رزمایش جهاد امیدآفرینی

وی با اشاره به اینکه این برنامه، رزمایش خوبی بود و برکات خوبی را نیز به دنبال داشت، افزود: رزمایش جهاد امیدآفرینی در سه حوزه امنیت اجتماعی، سامان اجتماعی و رشد اجتماعی برگزار و در حوزه امنیت اجتماعی، با همکاری خوب مجموعه انتظامی، بسیجیان و دستگاه قضایی استان و تمامی مسئولین، برای ارتقای سطح امنیت پایدار مناطق هدف و مبارزه با فروشندگان موادمخدر و اراذل و اوباش تلاش بسیاری صورت گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: در حوزه سامان اجتماعی همه مسئولین و دستگاه ها در سطح استان برای حل مشکلات مردم پای کار آمدند و در راستای برطرف شدن مشکلاتی که ناشی از ضعف زیرساخت ها بود تلاش کردند. از جمله این موارد می توان به جمع آوری زباله ها و نخاله ها، ایجاد پارک و فضای سبز، روشنایی معابر و مشکلات مرتبط با آب، برق و گاز اشاره کرد.

سردار حیدرنیا از برپایی میزهای خدمت توسط همه ارگان ها و نهادهای استان البرز در محلات هدف این رزمایش خبر داد و با بیان اینکه استقرار گروه های جهادی جهت ویزیت های پزشکی و تعمیر و مرمت منازل محروم نیز در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: در حوزه رشد اجتماعی نیز، جشن هایی خصوصا به مناسبت روز دختر در همه محلات برگزار شد.

وی برگزاری کلاس های مشاوره و یادواره های شهدا را از دیگر برنامه های این رزمایش بزرگ برشمرد و بیان کرد: این اقدامات مسئولین در 10 روز قطعا مشکلات این محلات را برطرف نمی کند و حل تمامی مشکلات نیازمند هدف گذاری و اجرای برنامه های میان مدت و بلند مدت است اما ما با برگزاری این رزمایش به مردم نشان دادیم که همه مسئولین استان پای کار گره گشایی از مشکلات آن ها هستند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار