خبرهای داغ:

رونمایی از سامانه کنگره شهدا عشایر درچهارمحال وبختیاری

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: این سامانه امکانات خیلی خوبی برای مسافران و مراجعه کنندگان که از استان‌های دیگر در این کنگره شرکت می‌کنند فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۰۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی بلالی افزود: برای برگزاری کنگره ملی شهدا عشایر تا کنون ۶ جلسه رسمی مربوط به کمیته اطلاع رسانی با هماهنگی صدا و سیما و فضای مجازی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این کنگره از ۲۹ تا ۳۱ خرداد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود گفت: آماده سازی بستر ارتباطی در محل برگزاری خود کنگره و پویش تولید محتوا از طریق یک گروه واتساپی به نام یل ایلم دو مورد از اقدامات مهم کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی شهدا عشایر بوده است، که فعالان فضای مجازی و خبرگزاری‌ها محتوایی که تولید می‌کنند از طریق این کانال اطلاع رسانی هم خواهند کرد.

بلالی از نصب سامانه برای استفاده از این کنگره خبر داد و گفت: این سامانه امکانات خیلی خوبی برای مسافران و مراجعه کنندگان که از استان‌های دیگر در این کنگره شرکت می‌کنند فراهم کرده است، که اطلاع رسانی‌ها از جمله سین برنامه، پذیرایی و ناهار، شناسایی و معرفی مراکز تفریحی، معرفی سوغات استان و ... از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

وی یاد آور شد: قبل از برگزاری کنگره این سامانه با حضور فرمانده سپاه و استاندار رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار