خبرهای داغ:

حضرت معصومه (س) الگوی دختر مسلمان است

سرگروه حلقات صالحین در شهرستان سرخه گفت: حضرت معصومه (س) الگوی دختر مسلمان است و دختران می توانند در زندگی خویش از ایشان تاسی بجویند.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ حلقه صالحین شهیدعلی اصغر ولی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در مسجد امام حسن عسگری (ع) سمنان برگزار شد.

پری نوروزی سرگروه حلقات صالحین در جمع خواهران بسیجی به نکاتی در خصوص الگوی دختر مسلمان با بهره گیری از سبک زندگی حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

او افزود: ایشان با علم و درایت خود در ردیف زنان عالمه، محدثه و والامقام جهان اسلام قرار گرفت که می‌توانند موجب رشد بیشتر بانوان مسلمان شود و آنان را در مسیر ترقی معنوی هدایت کنند.

سرگروه حلقه شهیدعلی اصغر ولی در ادامه اضافه کرد: تأسی به زنان والامقامی همچون حضرت معصومه (ع) سبب شده تا دختران مؤمن، عفیف و انقلابی جامعه، شخصیت و هویت خویش را پیدا کرده و به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند و به مقامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رفیعی دست پیدا کنند.

نوروزی در ادامه بر اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی حلقه های میانسال و فراهم کردن زمینه اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: اعضای حلقه موضوعات اقتصادی که در قرآن مطرح شده را در گروه خود بیان کنند.

لازم به ذکر است برنامه ریزی در خصوص برگزاری مراسم های ارتحال امام خمینی (ره)  و برنامه های پیش رو در دهه کرامت از دیگر محورهای این حلقه بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار