سرکشی فرمانده ناحیه میناب از خانواده های دارای فرزند دوقلو و چند قلو در میناب

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: بی رغبتی نسبت به فرزند آوری و جلوگیری از ازدیاد نسل ، تهدیدی برای خود خانواده ها و اجتماع و آینده کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب فرمانده سپاه ناحیه میناب، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و رئیس اداره بهزیستی و جمعی از پاسداران این شهرستان از خانواده های دارای فرزند دوقلو و چند قلو دیدار کردند.

سرهنگ حسین درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: برخی از خانواده ها متاسفانه هیچ تمایلی به فرزند آوری ندارند و این بی میلی و بی رغبتی در جهت فرزند آوری و جلوگیری از ازدیاد نسل ، تهدیدی برای خود خانواده ها و اجتماع و آینده کشور است.

سرهنگ پاسدار حسین درویشی افزود: دشمنان کوردلی که از نسل جوان ما هراس دارند به دنبال این هستند که لذت و شیرینی تولد و بزرگ کردن فرزند را از خانواده ها بگیرند تا نسلی از مسلمان و شیعه نباشد و از این راه به اهدافشان برسند. اما با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و مشوق ها و حمایت های دولت با دادن بسته های حمایتی و تحت پوشش قرار داردن خانواده‌ها تا سن ۶ سالگی فرزندان دوقلو و دیگر امتیازاتی که نظام برای فرزند آوری و حمایت از خانواده ها گذاشته ان شاءالله نسل جوان کشور ما برای همیشه بیمه و پایدار خواهد ماند .
درویشی اظهار کرد : مثال تک فرزند دریک خانواده ، مثال یک ظرف شیشه ای و شکستنی است که برای نگهداری و مواظبت از آن ، خانواده می بایست با جدیت و حساسیت بالاتری به آن توجه کند و چنانچه اتفاقی برایش بیفتد ضربه سنگینی و چه بسا جبران ناپذیری برای خانواده است و بهترین زمان برای فرزندآوری در آغاز زندگی مشترک میباشد.

خواهر بسیجی شازهی رئیس اداره بهزیستی میناب نیز عنوان کرد : هنوز خانواده های دارای فرزند دوقلو و یا چند قلو هستند که تاکنون به بهزیستی مراجعه نکرده اند و در لیست آمار این اداره قرار نگرفته اند .

شازهی افزود : اداره بهزیستی آمادگی دارد تا خانواده های دارای فرزند دوقلو و بیشتر ( تا دهک هفت) را تحت پوشش خود قرار دهد که پس از مراجعه سرپرست خانواده به بهزیستی شهرستان و ارائه و مدارک و نیز تائیدیه توسط تهران ظرف مدت کوتاهی این افراد تا سن ۶ سالگی تحت پوشش بهزیستی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار