خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اجتناب از معصیت و طاعت الهی پیام شهدای روحانی برای ما است

شاهرود_ نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت:پاسداری خون شهدا این است که از فرهنگی که آن عزیزان مورد پشتیبانی قرار داده بودند، حفظ و حراست کنیم.
کد خبر: ۹۴۳۵۵۱۰
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

اجتناب از معصیت و طاعت الهی پیام شهدای روحانی برای ما استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت السلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در اجلاسیه ۱۱۳ شهید روحانی استان سمنان در مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود یا گرامیداشت یاد و خاطره همه علمای استان و بویژه شهر شاهرود، شهر دین و دینداری، اظهار کرد: اجتناب از معصیت و طاعت الهی پیام شهدای روحانی برای ما است.
او افزود: در جریان مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، مردم صبر استقامت و بهم پیوسته انجام دادند که جای تقدیر دارد.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان خاطر نشان کرد: همه می‌دانیم که ریاست محترم جمهور این مهم را اجرایی نمودند تا گره اقتصادی کشور حل شده و به سمت اقتصاد مقاوتی حرکت کنیم.
مطیعی تصریح کرد: در بحث فرهنگ عفاف و حجاب در استان نیاز است تا این مهم نهادینه سازی شده و نگرانی‌ها و دغدغه‌ها برطرف شود.
او با تشکر از استاندار بواسطه برقراری جلسات قرارگاه عفاف و حجاب در استان، گفت: پاسداری خون شهدا این است که از فرهنگی که آن عزیزان مورد پشتیبانی قرار داده بودند، حفظ و حراست کنیم.
امام جمعه سمنان، ادامه داد: از خداوند متعال خواستارم تا به ما نعمت رهروی و پیروی از راه شهدا را اعطا کند و انشالله این یادواره سال‌های آتی در سایر شهر‌های استان نیز برگزار خواهد شد.
این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و به همت ستاد اجلاسیه شهدای روحانی استان و بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان و شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار