نشست جهاد تبیین در اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان

سلسله نشست‌های جهاد تبیین با موضوع گرامیداشت سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر در اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۹۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و به همت اداره امور فرهنگی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نشست جهاد تبیین در راستای شناخت واقعی از اتفاقات هشت سال دفاع مقدس و بیان زوایای مختلف حماسه های مردان خدا در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد‌.

سخنران این مراسم حسن فضلی از بازماندگان دوران جنگ دفاع مقدس بود که سخنانی از وضعیت آزاد سازی خرمشهر، جانفشانی و ایثارگرهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین خاطرات زیبایی از دوران جنگ و کمک های غیبی خداوند بیان کرد.

همچنین ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اهمیت نشست های جهاد تبیین اظهار داشت: مهم ترین هدف از این نشست ها، تحریف نشدن ارزش های دفاع مقدس و نهادینه شدن ارزش های انقلاب در بین نسل جوان جامعه خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست از تعدادی از فرزندان شهدا شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان توسط مدیرکل ورزش و جوانان با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.

این نشست با مشارکت و همکاری اداره امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه پایگاه بسیج شهدای ورزشکار اداره کل و حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای مدظله العالی ادارات کل برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار