جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

تبیین دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج از اهداف جشنواره حوزه ای اسوه

زنجان _ جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت:مهمترین هدف جشنواره اسوه معرفی دستاوردها و عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج است.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۸۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

سرهنگ نجفی راد در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های اسوه در زنجان، اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب (مدظله العالی) اقدام به برپایی نمایشگاه‌های اسوه نموده اند که مهمترین فعالیت های بسیجیان در سال گذشته به صورت نموداری و تصویری  و با تشریح فعالیت ها توسط فرماندهان انجام می‌پذیرد. 

 

تبیین دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج از اهداف جشنواره حوزه ای اسوه

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان عنوان کرد: در نمایشگاه های اسوه گزیده‌ ای از فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سازندگی، کمک رسانی، جهاد تبیین، فضای مجازی و ... به نمایش عموم مردم گذاشته شده است.

 

 

 

وی با بیان اینکه در نمایشگاه ۱۳ حوزه برادر و ۱۰ حوزه خواهر با همراهی 355  پایگاه محلات  برادر  و خواهر حضور دارند ، گفت: هدف کلی نمایشگاه نشان دادن عملکرد و دستاوردهای پایگاه مقاومت بسیج و عینیت بخشیدن به منویات امام راحل (ره)، (بسیج پاره تن مردم است) می باشد. 

 

 

 

نجفی‌راد در ادامه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های اسوه در زنجان از سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برپا و تا ۵ خرداد ماه در حوزه های مختلف بسیج استان زنجا ادامه دارد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار