فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) در راستای رزمایش جهاد "امیدآفرینی" مطرح کرد:

تمام دستگاه های اجرایی بدون دغدغه عنوان و نشان به دنبال کسب رضایت الهی باشند،با این معیار ما خرمشهر های فراوانی را فتح خواهیم کرد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت: تمام دستگاه های اجرایی بدون دغدغه عنوان و نشان بایستی به دنبال کسب رضایت الهی باشند و با این معیار ما خرمشهر های فراوانی را فتح خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۶۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

سرهنگ رشید کبودوندی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) در راستای رزمایش جهاد"امیدآفرینی" در گفتگو با خبرنگار بسیج از کرج، رمز ماندگاری یوم الله آزادسازی خرمشهر را قیام مجاهدانه، خالصانه برای کسب رضایت الهی خواند و گفت: همه مردم و فرماندهان در کنارهم، بدون هیچ گونه منیت و شهرت طلبی توانستند آن حماسه الهی و مردمی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم اگر همانند دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر به نیت قرب الهی باشد، نتیجه بخش خواهد بود. مسئولین مختلف اجرایی اعم از سپاه، بسیج و سایر دستگاه های اجرایی بدون دغدغه عنوان  و نشان بایستی به دنبال کسب رضایت الهی باشند و با این معیار ما خرمشهر های فراوانی را فتح خواهیم کرد.

کبودوندی ضمن تشکر از حضور مسئولین شهری و ارگانهای مختلف خدمت رسان در محله"مهر حصار" بیان کرد: محله مهر حصار یکی از مناطق بسیار کمتر برخوردار است که به برکت حضور همدلانه مسئولین شهری ومدیران محلی خواهیم توانست بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع کنیم وامیدواریم در آینده نزدیک رضایتمندی کامل مردم را در این منطقه شاهد باشیم.

گفتنی است در این رزمایش اقداماتی از قبیل ویزیت رایگان پزشکی ،احداث وتجهیز مجموعه ورزشی، کمک مومنانه، اهداء جهیزیه به نوعروسان و میز خدمت مسئولین به مدت 10 روز برقرار می باشد وگروه های جهادی بسیجی حوزه 115 شهید آیت لله غفاری و116 حضرت مریم (س) دو شادوش دیگر مسئولین شهری برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان کودکان ومردمان این محله  تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار