برگزاری نشست جهاد تبیین در زاهدان

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، نشست جهاد تبیین باموضوع گفتمان سازی وروشنگری مسائل روز و سوم خرداد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۳۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست جهاد تبیین با موضوع گفتمان سازی و روشنگری مسائل روز و سوم خرداد به همت پایگاه بسیج خاتم الانبیاء جمعیت هلال احمر استان با شرکت بسیجیان و پرسنل در سالن جلسات جمعیت هلال احمر استان تشکیل شد .

میر بهاءالدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، ضمن گرامی داشت یاد شهدا و افتخار آفرینان فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است.

وی افزود: سوم خرداد برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می دهد که مردم ایران مردم مبارز و خستگی ناپذیر، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند و ادامه راه این عزیزان بسیار با اهمیت است .

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، حجت الاسلام اصغری حسامیه  در خصوص آزاد سازی خرمشهر و جهاد تبیین و مسائل روز جامعه و هدفمند کردن یارانه ها و همراهی همه مردم با دولت در تحقق این مهم مواردی را بیان کرد .

وی در قسمتی از سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب بر روی مفاهیمی مانند تحول، کار فرهنگی و گفتمان‌سازی، نقد منصفانه و مطالبه‌گری تأکیددارند، اگر تبیین را در کنار این مفاهیم قرار دهیم، مشخص می‌شود که معنای عمیق آن چیست، در این صورت، تبیین مقدمه‌ای خواهد بود برای اصلاح، تحول و مطالبه درست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار