خبرهای داغ:

رژه موتوری و خودرویی در سرخه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر رژه موتوری و خودرویی در سطح خیابان ها و میادین سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۵۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با سوم خرداد و سالروز بزرگداشت حماسه افتخارآفرین آزادسازی خرمشهر رژه موتوری و خودرویی در میادین و خیابان های شهرستان سرخه تا گلزار شهدا برگزار شد.

در این مراسم نیرو‌های نظامی، انتظامی و عموم مردم به صورت منظم مسیرها را طی کرده و با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

در پایان رژه سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این برنامه اظهار کرد: فتح خرمشهر نماد غیرت و همت ایرانی است که در سایه ایمان، وحدت و اتحاد نیروهای مسلح و با بهره‌ گیری از ظرفیت بزرگ بسیج مردمی به دست آمد.

او افزود: سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر نماد اراده، غیرت، عزم ملی و پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است که رزمندگان اسلام در اوج خداباوری و خلوص، همه معادلات جنگ تحمیلی را به نفع کشور تغییر دادند و باعث شدند نظام اسلامی در مسیر اقتدار گام بردارد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا است و باید قدر این شهدا را بدانیم چرا که در آزادسازی خرمشهر شهدای زیادی تقدیم ایران و اسلام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار