خبرهای داغ:
با موضوع حجاب و جمعیت؛

نشست بصیرتی در مومن آباد برگزار شد

همزمان با سوم خرداد نشست بصیرتی با محورهای روزهای دفاع مقدس و خانواده های شهدا، اهمیت افزایش جمعیت کشور و حجاب برپا شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۱۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با سالروز شکوهمند سوم خرداد؛ نشست بصیرتی با سخنرانی فاطمه پیوندی از هادیان سیاسی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد برگزار شد.

این نشست با محورهای روزهای دفاع مقدس و خانواده های شهدا، اهمیت افزایش جمعیت کشور و حجاب برگزار شد.

فاطمه پیوندی در جمع بسیجیان اظهار کرد: جایگاه الهی و والای این گوهر آفرینش اقتضا دارد که در صدف حجاب قرار گیرد تا ارزش‌های او حفظ شود و یکی از مهم‌ترین علل حجاب برای زنان حفظ ارزش والای آنهاست.

او افزود: عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی و دینی و انقلاب به لحاظ جایگاه بسیار مهم عفاف و حجاب سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکند.

هادی سیاسی بسیج در سرخه با بیان اینکه همسران و مادران رزمندگان و به خصوص مادران شهیدان دفاع مقدس نه تنها مانع از اعزام شوهران و فرزندان خودشان به مناطق عملیاتی نشده‌اند بلکه بهترین یاوران و مربیان برای آنها بوده‌اند، گفت: آنان در غیاب همسران خود بهترین سرپرست خانواده بوده و به زیباترین شکل خانه را اداره کرده و فرزندان رزمنده و شهید را پرورش دادند.

همچنین جلسه وام صندوق قرض الحسنه این پایگاه مقاومت برگزار و به سه نفر از بسیجیان هریک مبلغ 50 میلیون ریال وام تعلق گرفت.

این طرح به همت بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج شهرستان در قالب طرح فدک در کلیه پایگاه های شهری و روستایی اجرا و از زمان تاسیس تاکنون به همت پایگاه فاطمه بنت اسد به ۳۶ نفر وام تعلق گرفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار